Strepen na het dweilen

Als ik de kamer dweil, gebruik ik een plantenspuit met daarin water met beetje bleu wonder groen, voor de vloer.

Zo wordt het niet te nat en wel schoon.

Maar zodra ik mijn salontafel weer op zijn plek schuif, laat hij allemaal doffe strepen achter.

Iemand een idee waarom dat is en wat ik er aan kan doen?

(en nee, ik ga de tafel NIET tillen :wink: )

Onderkant van de tafel schoonmaken?

Volgens mij zit het vuil dan aan de poten van de tafel :wink:

@Marlous79 wrote:

Onderkant van de tafel schoonmaken?

Volgens mij zit het vuil dan aan de poten van de tafel :wink:

Lijkt me ook het meest voor de hand liggend. :slight_smile:

Anders even iets onder de poten van de tafel leggen als je m verschuift?

Ik gok erop dat je net als moi vilt hebt geplakt onder de tafelpoten? Daar zit altijd iets vettigs in (vilt is wol en wol is vet juist daarom glijdt het ook en krast het niet :mrgreen: ) maar de grap is dat je daarmee wel streepjes trekt. Voorkomen? Kannie, wel erna even gauw een doekje en die plantenspuit met groene BW. :thumbup:

@Rhiannon wrote:

Ik gok erop dat je net als moi vilt hebt geplakt onder de tafelpoten? Daar zit altijd iets vettigs in (vilt is wol en wol is vet juist daarom glijdt het ook en krast het niet :mrgreen: ) maar de grap is dat je daarmee wel streepjes trekt. Voorkomen? Kannie, wel erna even gauw een doekje en die plantenspuit met groene BW. :thumbup:

Ik heb dat onder mijn stoelen en inderdaad ook steeds strepen op de vloer. Ik vroeg me al af waar dat vandaan kwam.

:thumbup:

@wisje wrote:

Als ik de kamer dweil, gebruik ik een plantenspuit met daarin water met beetje bleu wonder groen, voor de vloer.

Zo wordt het niet te nat en wel schoon.

Maar zodra ik mijn salontafel weer op zijn plek schuif, laat hij allemaal doffe strepen achter.

Iemand een idee waarom dat is en wat ik er aan kan doen?

(en nee, ik ga de tafel NIET tillen :wink: )

wel een goed idee om het zo te doen hier ook vaak nat en dat duur voor de kids dan te lang