Streepjescodes / spaarkaarten Nutricia (Bambix, Olvarit)

Heeft iemand toevallig nog wat streepjescodes / spaarkaarten liggen waar ie toch niks mee doet? Ik kom 2 kaarten (en 4 zegels) tekort namelijk…

welke zegels of streepjescode zijn het?

Alle streepjescodes van Olvarit, Bambix en Nutrilon opvolgspul. Zie http://www.nutriciaspaaractie.nl/streepjescode/streepjescodes-verwijderen.html :slight_smile:

heb bijna mijn pak leeg, heb wel 3 pakken staan, maar heb geen zin om die allemaal kapot te knippen…

Hoeft ook niet joh. Maar misschien is er iemand die toevallig al heel lang wel die dingen uitknipt, maar ze toch niet gebruikt… :wink:

(Deed ik ook altijd, gebruikte ze alleen nooit, maar wil nu toch graag een paar dingen bestellen, waarvan één groter ding, dus veel spaarkaarten nodig)

@Tierrr wrote:

Hoeft ook niet joh. Maar misschien is er iemand die toevallig al heel lang wel die dingen uitknipt, maar ze toch niet gebruikt… :wink:

(Deed ik ook altijd, gebruikte ze alleen nooit, maar wil nu toch graag een paar dingen bestellen, waarvan één groter ding, dus veel spaarkaarten nodig)
deed ik ook altijd, maar gebruik het inmiddels al heel lang niet meer (zeker 2 jaar als het niet langer is, niet meer)

.

Helaas de la, waar die zooi inlag, vorige week of 2 weken geleden eens leeggeruimt.

Als ze er al tussen zaten hoor, maar ik kan dus ook niet meer voor je kijken :frowning:



(en je hebt dus niets aan mijn reactie :lol: )

Ik zal van de week ( als ik de keuken opruim ) even voor je kijken want ik moet er nog wel een paar hebben liggen …