Streepjes onder foute woorden

Let ik nou nooit goed op, heb ik iets anders ingesteld of is het echt nieuw dat er rode strepen onder de woorden staan als die fout geschreven zijn of niet herkend worden (zoals in word) als ik hier een reactie geef of een onderwerp begin?

Ik weet nergens van. :think:

Vreemd!

en je hebt wel echt kok aan en niet stiekem word :mrgreen: ?



Apart zeg…

maak er eens een foto van dan? Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet?

evven chekken, mwah zie nog niks hihi :smiley: Sorrie was benieuwd :wink:

haha dan maar gewoon even checken :stuck_out_tongue:

Heb je niet toevallig de google toolbar? EN heb je dan heel toevallig onbewust op het ‘spelling controleren’ geklikt?

Ik ken het ook niet :think:

werk je toevallig via mozilla?

Hier heb ik dit namelijk altijd al… Vond het wel handig nooit geweten dat niet iedereen dat had???

@inkie wrote:

werk je toevallig via mozilla?

Hier heb ik dit namelijk altijd al… Vond het wel handig nooit geweten dat niet iedereen dat had???




Ja, al jaren mozilla maar vandaag voor het eerst dat ik het zie.



Hoe maak ik een “foto” van deze pagina?

Ik heb het ook altijd.

Hier ook met mozilla…

print screen en dan in paint of psp of zoiets opslaan!

Ik heb het trouwens ook met Mozilla

Ik heb het ook met FF inderdaad. En volgens mij zit dat in IE ook onderhand… Mag hopen van wel toch hehe…



Ik heb altijd rode kringeltjes omdat mijn FF in English staat omdat ik overwegend engels bezig ben op internet

Wat handig! Hoe stel je dat dan in in FF?

Ik gebruik Safari en heb het ook hoor met de streepjes…

Ik weet dus niet wát ik gedaan heb, maar op de 2 privéforums waar ik ook op schrijf heb ik het ook ineens?! Gisteren was er wel een update van firefox, misschien dat het dat was?! Nou ja, wel handig :smiley:

Misschien ligt het aan de update en is die functie opeens geactiveerd. Maar eigenlijk wel handig toch Fleur??

@Danielle_M wrote:

Misschien ligt het aan de update en is die functie opeens geactiveerd. Maar eigenlijk wel handig toch Fleur??




Héél handig :mrgreen:

ik heb daar de engelse versie van. op niet-engelse sites wordt bijna ALLES rood onderstreept. :lol:

Ik heb het nadat ik gisteren de nieuwste versie van Mozilla gedownload heb ook.

Tis wel grappig die spellingscontrole.

Erg handig vind ik.