straks bezoek van CB.....

Straks krijg ik bezoek van Cb en ik heb er totaaaaaaaaaaaaal geen zin in!!!

Laat mij maar lekker alleen thuis met me 2 mannetjes! :inlove:

Oh, wat ben ik erg zeg :oops:

hahaha ikhad er de eerste keer ook geen zin in hoor :wink:

Btw… gefeliciteerd nog met je kindje :smiley:

Dankje :slight_smile:

ben eigenlijk alweer vergeten wat ze ook weer kwamen doen…

Hopelijk is ze snel weer weg hahaha :mrgreen:

Volgens mij is het gewoon een soort kennismakingsgesprekje.

Tenminste, dat was bij ons wel het geval.

bij mij duurde het zo 15 min…

is dat verplicht?

Bij mij duurde het 2 uur.

Maar mijn cb is ook erg vaag en de wijkverpleegkundige nog veel vager… :roll: :roll:

eerste afspraak van het CBN komen ze 9 vd 10x eert thuis aan huis…

Ze hebben de meeste gegevens nog wel van je 1ew kindje…dus als ze een beetje snugger is dan heeft ze dat al overgenomen :wink:

Gewoon gaan gapen en tegen je kleine zeggen dat je zo weer lekker een tukkie gaat doen met zijn 3e :mrgreen:

:thumbup: Succes!!!

is dat verplicht?

Lijkt mij niet, heel de cb is niet verplicht.
Maar op zich wel "lief" dat ze langs komen, dan hoef je in je kraamweek niet de deur uit, zeker nu met 2 kids niet.
Bij mij kwamen ze pas langs met de 2e, bij de eerste zei ze dat ze me weeeeeken had geprobeerd te bereiken :roll: dus zijn we pas later naar het cb gegaan.

Maar ze nodigen zichzelf eigenlijk beetje uit, want mij werd niet gevraagd of we langs kwamen of dat zijzelf bij ons kwamen, dus eigenlijk nodigden ze zichzelf uit :wink:

Voor zover ik weet is de eerste afspraak van het CB altijd een huisbezoek… en naar gelang je veel te vertellen hebt, of te vragen, duurt het niet lang, tot natuurlijk heel lang. Bij mij zijn ze ook twee uur geweest, maar dat kwam door heel de voorgeschiedenis, en door de problemen met de bv…

Nou, ze is geweest hoor…

Gelukkig had ze de meeste gegevens al van onze eerste kind dus dat was snel klaar en ik had ook geen vragen dus was het even wegen en beebcontrole… en toen was ze weer weg :smiley:

RUST in tha house!

Straks weer lekker me middagdutje pakken :thumbup:

bij mij is ze afgelopen woensdag geweest en is zo’n uurtje gebleven.

Ze heeft connor gewogen en gevraagd of ik nog vragen had en dat was het. :thumbup:

Wel kreeg ik van haar het groeiboekje en een hap ongewenste folders die gelijk weer in de prullenbak zijn gegaan. :wink: