Wij wonen onder de rook van Vliegbasis Gilze-Rijen, zo ongeveer recht onder de aan- uitvliegroute van de landingsbaan, en hier zijn ze alweer een aantal dagen bezig met vliegen 's avonds. ML zei van de week: wat is dat gegrom toch steeds??? F16 en vrachtvliegtuigen en zo dus. Ik ben het al helemaal gewend, na 2 jaar hier wonen, dus ik hoor het vaak al niet eens meer. Maar met de luchtmachtdagen zitten wij altijd buiten, want dan zie je ze in formatie overvliegen en alles, supertof! :mrgreen:
Ze zijn inderdaad weer opvallend aan het vliegen hier ja. Ik ben zo’n beetje opgegroeid naast dit vliegveld en vroeger vlogen ze echt veel vaker…
hier in leeuwarden hoor je ze heel vaak…'savonds hebben ze vaak oefeningen en overdag ook wel vaak… ik hoor ze vaak niet eens meer (wij wonen niet heel ver van de vliegbasis af)
Wij wonen in Leeuwarden, vliegbasis Leeuwarden zit aan de andere kant van de stad.
Ze vliegen eigenlijk zo vaak oefeningen dat wij ze geeneens meer echt horen. Ja we horen ze wel, nu ook weer maar we horen het ook weer niet, euh… snap je nog wat ik bedoel :lol:
Heel afentoe vliegen ze hier zo laag over als ze weer naar de basis gaan dat het huis trilt, dat zijn eigenlijk de enigste keren dat ik er even van schrik. We kunnen dan ook bijna de piloten zien zitten