stoute stoel

Hallo allemaal,



de stoute stoel, wat een uitvinding. :?

Ik gebruik hem soms, als het echt moet.



Maar nu vraagt mijn dochter er af en toe zelf om :think: , hebben jullie dat ook?



Ik weet nou niet zeker wat ik heb beste kan doen!



Ze weet dus soms wanneer ik haar op de stoute stoel ga zetten.



Het lijkt alsof ze het leuk vindt, maar dan zou ik denken niet op de stoel zetten als ze er om vraagt. :naughty:



Maar als ze dat door heeft zit ze er helemaal niet meer, want dan vraagt ze er natuurlijk zelf steeds om.



Zetten jullie je kinderen er wel op, ook al vragen ze het.



Inpricipe heb ik zoiets van, ja als ik vind dat ze erop gaat, dan gaat ze ook.



Maar het is een beetje tegenstrijdig. :roll:



En nog 1 vraag, waar hebben jullie een stoute stoel, plekje, trap enz?



Is het in zicht, zodat je ze in de gaten kan houden.

Ik denk namelijk, zolang ze je ziet is het niet zo erg om erop te zitten.



bedankt,



Cindy

Ik hoef het gelukkig niet vaak te doen maar als mijn kleine meid na twee waarschuwingen niet luistert dan gaat ze op de trap. Ik zeg haar dan duidelijk waarom en laat haar dan 4 minuten zitten.



Ik heb alleen nog nooit meegemaakt dat ze er dan zelf naar vraagt :shock:



Maar idd de trap is wel een plek waar ze helemaal alleen is dus ze ziet mij niet en andersom.

Misschien kun je de stoel verplaatsten naar een plek die minder centraal in het huis is?



Groetjes

)wat ik in het programma van de Nanny wel eens heb gezien is dat een kindje inderdaad zelf vroeg of er zelf op ging zitten.

dit is puur om het verkennen van jouw reactie.



hoewel het zo lijkt… is het echt niet zo dat ze het leuk vind…

als ze “stout” heeft gedaan… en je zet haar op haar stoute stoel, vind ze het heus niet leuk.



Ik denk dat, wanneer het tot nu toe heeft gewerkt, je niet moet veranderen.

Dan laat je haar nl. bepalen, en het gaat erom dat JIJ bepaalt in deze… toch?



Succes…



ennuh… Wessel is nog een beetje te klein voor the naughty spot… maar strakkies komt ie er zeker! (het stoeltje dan he? ik denk persoonlijk dat Wessel gewoon heeeeeel lief is altijd… :wink: :liar: :lol:

hoi, ik gebruik ook sinds kort het stoeltje maar mijn probleem is dat hij er een spelletje van maakt en heel heel lang kan volhouden.

als ik hem na 1x waarschuwen op het stoeltje zet rent hij er weer van af en geloof me dit houd hij makkelijk een uur vol. hij moet eigenlijk 2min zitten maar als hij dan eindelijk 1minuut zit en blijft zitten haal ik hem er zelf af. soms wordt ik er moedeloos van.

ik negeer hem continu als ik hem er weer opzet. pak hem bij zijn hand zonder hem aan te kijken en zet hem weer op de stoel.

hij vindt niks erg al zet ik hem op de gang hij gaat daar gewoon lekker spelen.

wie heeft er nog een andere tip of idee.

mijn stoeltje staat midden in de huiskamer.



groetjes

Hoi Monique,



ik weet niet echt of het een oplossing is, maar mijn vriendin zet haar dochter in de eetstoel voor straf (in de hoek). :?

Daar zou hij in ieder geval niet zo 1 2 3 uit kunnen stappen, maar aan de andere kant vind ik dat de eetstoel niet moet dienen voor stoute stoel. :think:



Misschien is het het proberen waard, en misschien ben je het wel met me eens.



succes,



Cindy

mijn vriendin heeft een dochtertje van ruim 2.5 en zij zegt tegenwoordig als ze iets stouts doet, uit zichzelf al tegen dr moeder, mam zal ik maar even naar de gang gaan?

Dus bij is het duidelijk dat ze iets stouts heeft gedaan en wat de consequentie daarvan is.

@cindy1 wrote:



ik weet niet echt of het een oplossing is, maar mijn vriendin zet haar dochter in de eetstoel voor straf (in de hoek). :?

Daar zou hij in ieder geval niet zo 1 2 3 uit kunnen stappen, maar aan de andere kant vind ik dat de eetstoel niet moet dienen voor stoute stoel. :think:




hoi cindy,
dit doe ik dus ook al en dat vind meneer geen probleem hij gaat rustig om zich heen kijken.
ook al doe ik zijn gezicht naar de muur, dan gaat hij met de muur spelen.
groetjes monique