stoute mama

We hadden 2 chocolader letters… je weet wel, van die kleintjes, in voorraad voor in de schoen… Ze zullen de schoen helaas nooit halen… stoute mama :mrgreen:

:naughty: :naughty: :naughty:

:naughty: foei toch…Had je dan nog wel wat anders voor in de schoen?

@3de wonder wrote:

nee, niks anders in huis. Maar L is nu bij zijn moeder en is pas woensdag weer hier, dus voor die tijd even shoppen. N zet haar schoentje alleen als L hem zet, want zij snapt er toch niks van. Nu niet vergeten nieuwe te kopen :lol:

@meisje1974 wrote:

@3de wonder wrote:

nee, niks anders in huis. Maar L is nu bij zijn moeder en is pas woensdag weer hier, dus voor die tijd even shoppen. N zet haar schoentje alleen als L hem zet, want zij snapt er toch niks van. Nu niet vergeten nieuwe te kopen :lol:

En dan niet eerder kopen dan dattie in de schoen moet, anders gaat het weer op! :wink:

Oeps herkenbaar :shifty:

:lol: :lol: :lol:

meld… :oops:

Ik heb de lettertjes verstopt maar heb me wel te goed gedaan aan van die lekkere Sint en pietjes chocolaatjes van ah

Ze hebben wel beide een sintje en Pietje gehad :shifty:

Ik heb 3 paar Vans trainers, 2 paar laarzen, en 1 paar slippers. Als ik 1 van ieder paar naar iemand stuur…TWAALF LETTERS!!!

:drool:

beter dat mama het opeet dan huisdieren…

vanochten lag chocopiet in zilverpapier overal in huis…

katten hebben lekker gesmuld :mrgreen:

Gelukkig doet Piet dat niet bij iedere chocoladeletter anders werd de schoorsteen te klein :lol:

Zou ik nooit doen hoor :liar: :liar: :lol:

haha, ik voel me ineens een heel stuk minder stout…

haha…

ben blij dat ik niet zo fan ben van chocola! :slight_smile: alleen eens in de vier weken :lol:

ach… maar weer een nieuwe halen! weer een goede smoes om weer ff groots in te slaan!

hahaha foei Wendy :lol: :lol:

Herkenbaar, niet van mijzelf maar van mijn man. Ik verstop ze nu achter onze trouwfoto die ingelijst in de huiskamer hangt zodat ik zeker weet dat we niet weer met een q,x en y zitten in plaats van onze eigen letters. :lol: