Jeeeetje vreselijk iritant zeg, Talysha heeft iets nieuws…
Tis niet echt stotteren(denk ik), maar ze zegt dan poe poe poetsen… even later zegt ze dan kom maar mee mee mee… Dan praat ze weer normaal, en dan ff later doet ze het weer pru pru prullenbak.
Maar ze doet het dus niet constant, want 2 minuutjes later zegt ze prullenbak wel weer normaal.
Ze doet het nu 2 dagen :think:
iemand ervaring mee ?
floris stotterd nu ook regelmatig met woordjes die hij normaal prima kan zeggen…het schijnt er bij te horen en het gaat vanzelf weer over is mij verteld
klinkt bekent me meisje doet dit sinds een maand of 2 de ene keer erger dan de andere keer lijkt wel of ze soms niet meer uit haar woorden komt daar voor praatte ze erg goed ik hoop ook dat het maar tijdelijk is de 2 andere meiden hebben dit nooit gehad :think:
Mijn meisje doet zoeits ook wel eens. Weet neit of het precies het zelfde is maar neit echt stotteren maar wel zo iets (lekker vaag).
Omdat ik weet dat ze ook gewoon goed kan praten zeg ik dus gewoon tegen haar dat ze goed moet praten, het helpt :mrgreen:
is het echt stotteren of gewoon praten met een stotter?
hmmm dat staat er wel vreemd. haha
dus is het echt het uitspreken zoals : poe poe poetsen of ppppppetsen, hopelijk een beetje duidelijk :lol:
Misschien gaan haar gedachten sneller dan ze het uit kan spreken .Of heeft ze het ergens opgepikt.
Ik stotter zelf ook, ik heb het in de loop der jaren wel onder controle gekregen maar als ik in nieuwe situaties kom, verlegen ben of boos dan stotter ik ontzettend.
erg vervelend, ik duim dus voor je dat het gewoon een fase is