Storing kpn mail!

Ik kan de hele dag al geen mailtjes versturen en ontvangen. KPN zal wel storing hebben, maar het duurt nu wel heel lang. Wie heeft er ook last van?

ik!!!

Heeeeel af en toe en dan heeeeeeeeeeeeeeeel traag lukt het via webmail…

Ik dacht dat het al aan mij lag - geen freeler mail en dat is ook van KPN. Kon verder wel internetten enzo dus kon al niet bedenken waar het verder aan kon liggen.

@Ingrid28 wrote:

ik!!!

Heeeeel af en toe en dan heeeeeeeeeeeeeeeel traag lukt het via webmail…

Dat probeerde ik dus ook maar ging inderdaad heel traag met inloggen dat ik dacht laat maar.

Ja, en dat al vanaf vanmiddag half 2 of zo :wall: Duurt echt heel lang!

Zeker als je op een belangrijk mailtje zit te wachten :evil:

Bij ons op t werk was ook een kpnstoring in de analoge lijn. Vanmiddag is er een man gekomen die buiten zelfs een stuk uitgegraven heeft. Ligt nog open. Hij gaat morgen verder :think:

staat ook op de site van kpn, er is idd storing in het ontvangen en versturen van mail :evil:

ja fijn, ik kon op werk dus geen mail ontvangen… hoe irritant!

Wij hebben hetnet, nu ook KPN, en ik heb me ook de hele dag al lopen verbazen over hoe lang het duurde voor de boel geladen was. Kon idd ook niet versturen, maar wel gewoon ontvangen trouwens.

Dat versturen kan ook nog verkeerd gaan door de grote bijlage, alhoewel dat normaal geen problemen geeft.

@Zeemeermin wrote:

En ineens krijg ik een aantal mailtjes binnen, maar dat was van korte duur. Want 5 minuten later is niks meer mogelijk…

Ik heb net ook van alles binnen gehad dus ben voor vandaag iig weer blij.

http://www.telegraaf.nl/digitaal/10742636/E-mail_storing_KPN-domein.html?p=20,2

Het is toch waardeloos :thumbdown: !!

Ik vind het heel raar dat het zo lang duurt :think: …

En ineens krijg ik een aantal mailtjes binnen, maar dat was van korte duur. Want 5 minuten later is niks meer mogelijk…