Dag allemaal,
Mijn man en ik willen over een halfjaar voor het echie gaan . Eerst moet ik nog stoppen met roken en mijn medicijnen (Efexor 225 mg) afbouwen, daar wil ik wel goed de tijd voor nemen en manlief moet ook nog even wennen…
Ik ben 24 en mijn man is 23 (allebei van december) en we hebben twee keer een kindje verloren door een miskraam. De eerste was bij 8w en de tweede bij 6w 2d. Nog geen kinderen op deze wereld dus, maar in ons hart zijn ze altijd!
Door de miskramen vind ik het wel spannend. Ik werd door de pil (1e keer) en de Nuva-ring (2e keer) heen zwanger, dus dat zwanger worden ging aardig gemakkelijk, het zwanger blijven alleen niet…
Toch wil ik er met een positieve insteek voor gaan en dit zou ik graag willen delen met andere hope-to-be mama’s!
Liefs Suus
Hallo Suus,
Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen en hoop dat jullie snel zwanger worden met een mooi eindresultaat!
Suus, heel veel succes daarmee. Ik hoop dat jullie heel snel zwanger zijn!
Ook wij willen over 2á3 maanden voor het echie gaan (de eerste). Voor mij geldt ook, nog stoppen met roken. En, niet onbelangrijk, m’n spiraal moet nog verwijderd. De afspraak daarvoor staat al:31 september!
Correctie…30 september…