Stoppen met de pil - bijwerkingen?

Ik slik de pil nog maar vanaf februari dit jaar, en ein oktober zijn ze op, dus ga ik vast stoppen. Ik hoop dat het allemaal weer snel in m’n normale cyclus gaat, meestal 27-30 dagen voorheen. Ik wist ook wanneer ik ongeveer de eisprong had, zag ik aan m’n afscheiding. Temperaturen werkt bij mij niet door m’n onregelmatige werk. We wachten het allemaal af!

ik had in het begin een onregelmatige cyclus en menstruatie was ook flink hevig. En al die symptomen voel je nu veel beter zoals rugpijn, steekjes in buik echt dat ongi-gevoel

Even deze omhoog halen. Afgelopen september uiteindelijk door omstandigheden na 1 maandje toch weer begonnen met de pil, maar nu sinds maart gestopt en ik denk dat de pil nu aan het uitwerken is…



Even een vraagje hierover, want ik word een beetje gek van mezelf. Ben nu sinds maart gestopt met de pil en sinds afgelopen week voel ik me anders, beetje in een roes en ik heb de hele dag zin in seks :oops: Ook bijna elke man die ik op straat zie lopen vind ik er lekker uitzien :roll: :lol: :oops: Ik word gek, hellup! Ik denk dus dat de pil is uitgewerkt en dat dat schijnbaar zo’n effect op me heeft… Herkent iemand iets in deze richting na het stoppen met de pil?



En hoe het was voor ik met de pil begon weet ik dus niet, ik was net 17 en verder ook nog niet echt seksueel actief ofzo, dus ik kan het niet vergelijken.

Pil heeft wel degelijk invloed op je libido, maar zo heftig als jij het hebt nee gelukkig niet :wink:



Ik was bij onze eerste ook in maart gestopt en oktober zwanger.



Nu sinds die tijd geen pil meer geslikt :thumbup:

bevalt prima :thumbup:

Denk ook niet dat ik weer aan de pil ga als wij een kindje hebben gekregen, ook omdat het idee is om vrij snel een 2e te krijgen, als het allemaal meezit en meewerkt :slight_smile:

@Noekie wrote:

Denk ook niet dat ik weer aan de pil ga als wij een kindje hebben gekregen, ook omdat het idee is om vrij snel een 2e te krijgen, als het allemaal meezit en meewerkt :slight_smile:




Ik ben 25 juli nu uitgerekend, maar onze dochter is al bijna 6 :wink:



dus al die tijd met rubber gewerkt, 1x misgegaan, helaas is dat een miskraam geworden, maar nu hierna gaan wij voor sterrilisatie.



dus ook geen rubbers meer nodig dan en geen verdere voorbehoeds middelen.



Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn :inlove: :pray:

Ik vond destijds het stoppen met de pil ook een enorme opluchting. Ben er ook niet meer aan begonnen.