Stoppen met BV

Vic… zal de tussen voedingen gaan afbouwen… De ochtend voeding als eerste is misschien nog te heftig… Krijg je ontplofte (.)…

Verle drinkt hier 3 keer en toen ik die ochtend (.) een keer liet zitten, had ik rond 13 uur echt gewoon natte plekken van de lekkage :shock: . En daarnaast… Moet je ineens rond 6 uur naar beneden als ze wakker wordt voor een flesje… :silenced: Hihi… juist dat tijdstip vond ik in bed voeden wel prima :lol:

Verle wilde hier ook geen melk uit fles, maar als ik er een lepetje cacao bij gooit, grijpt ze die fles ineens uit mijn handen :lol: Dus als dat de methode is om het te leren uit een fles… prima… Ze drinkt nu namelijk ook normale melk.

Hier inderdaad ook halfvolle koemelk. Volgens mij heeft mijn CB dat ook een keer gezegd: om halfvol te gebruiken…



Enne vooral: NIETS MOET EN ALLES MAG! :wink: Als jij maar achter je beslissing staat! :-*

Ja ik wil haar niet afwijzen … er gaat voor haar zoveel veranderen :wink:



Cacao dat kunnen we proberen :mrgreen:

@victoria wrote:

Ja ik wil haar niet afwijzen … er gaat voor haar zoveel veranderen :wink:



Cacao dat kunnen we proberen :mrgreen:


Vic… daarom kun je ook beter nu al beginnen… dwz: ALS JE OOK ECHT WILT!!! Nu duurt het nog een half jaartje voor de kleine erbij komt… Nu kan ze er voor die tijd nog aan wennen… :wink:



En cacao/nesquick is hier echt DE remedy hoor :lol:

Oh…hier gaat de melk in flesje trouwens nog zo’n 30 seconde in de magnetron hoor… Beide meiden vinden koude melk niks… (tja… of het is fristi of chocomel :roll: :lol: )

Ik ga het eens proberen … :mrgreen:



Ja en daarom zit ik nu te denken wat te doen, wil niet ineens over 6 maanden allerlei nieuwe dingen doen :wink:

Haha, volgens mij wil jij helemaal nog niet stoppen :slight_smile:

Ik ben nu bijna gestopt (Wout drinkt alleen nog 's nachts als dat zo uitkomt, maar vindt flesje roosvicee vaak aantrekkelijker) mis het wel een beetje… Alhoewel de vrijheid (gaan binnenkort voor het eerst weekeindetje zonder kind op stap 8) ) ook wel prettig is…

Je kunt denk ik inmiddels wel uitleggen aan Sophie dat de borst “op” is, ze weet wel wat dat is toch?

Maar goed, dat kan over paar maanden ook. Denk dat het goed is om te stoppen als het bv geven je tegen gaat staan, zolang jullie allebei enthousiast zijn is het prima, is het eigenlijk zonde om af te bouwen…

Ik denk dat het ook wel de omgeving is … :wink:

Vaak zeggen mensen … hangt zij nu nog aan de tiet :o :lol:

@victoria wrote:

Ik denk dat het ook wel de omgeving is … :wink:

Vaak zeggen mensen … hangt zij nu nog aan de tiet :o :lol:




bij mensen waar ik van verwacht dat ze dat niks vinden heb ik het er ook niet over… Maar als ik overdags weg ben, drinkt Verle ook niet bij mij… dan krijgt ze 2 keer ('s morgens en 's avonds dus). En als we ergens op 's avonds op bezoek gaan, dan geef ik het in de kamer waar ze komt te liggen… Dan denken ze maar dat ik gewoon lang ben weg gebleven :wink:



Maar zou zeker voor anderen niet stoppen met de BV! Als jij en Sophie zich er fijn bij voelen: doorgaan! :wink:

Klopt ook, maar Sophie wilt dan wel gewoon BV :wink:

Als het echt niet uitkomt, dan geef ik ook niet … maar Sophie roept wel tietuuuuh en grijpt me bij mijn borsten … dus ze hebben het echt wel in de gaten :mrgreen:



Nou Chocomel in huis gehaald … morgen eens proberen :mrgreen:

ja hier ook… die roept ook kei hard tiettt… en Nenna kan zich zelfs hele gesprekken erover voeren… slaapt die Bolle, zegt ze: kom mama, ik wil tieten drinken… Neejjj, de tieten zijn nu leeg, ze zijn nieuwe melk aan het maken zeg ik dan… Nouw, zegt ze… ik wil alleen een beetje proberen… heeeeel klein beetje… en dan doet ze dus echt d’r wijsvinger en duim bij elkaar om aan te tonen HOEVEEL hahaha…

je maakt ze niks wijs meer, alleen doe ik het ook wanneer het mij uitkomt ja… ik voed niet meer in openbaar omdat het niet meer nodig is, hij/zij drinkt ook een flesje water…

probeer idd iets lekkers… roosvicee of zo… en afleiden… en Sas haar in bed laten leggen op het moment dat je ook die laatste voeding wilt afbouwen…

ow ik ben benieuwd of die kleine het pikt hahahaa… :mrgreen:

chocomel werkt ook, maar merk zelf op dat nesquick poeder (bij de koffie in de supermarkt) hier favoriet is :wink:

Verle kent het woord Tiet gelukkig niet… wij hebben het op melkje gehouden :lol: Hier graait ze ook naar mijn boobs… trekt ze mijn shirt omhoog of omlaag… Maar is zeg dan meestal NEE en negeer het verder door telkens weg te lopen en een bekertje drinken te geven.

Succes iig!

trouwens: bijna elk kind zegt tieten en trekt aan kleding… daar hoeven ze gelukkig niet altijd BV voor te krijgen :wink: :lol:

Echt? Hoe komen ze daarbij dan? :mrgreen:

Nenna zegt dus dikke tieten omdat Az dat eens gezegd heeft… :mrgreen:

@Cyra wrote:

chocomel werkt ook, maar merk zelf op dat nesquick poeder (bij de koffie in de supermarkt) hier favoriet is :wink:

Verle kent het woord Tiet gelukkig niet… wij hebben het op melkje gehouden :lol: Hier graait ze ook naar mijn boobs… trekt ze mijn shirt omhoog of omlaag… Maar is zeg dan meestal NEE en negeer het verder door telkens weg te lopen en een bekertje drinken te geven.

Succes iig!






Klinkt ook niet echt euhm… mooi… ik had ook beter: borsten… kunnen aanleren… maarja, ben toen begonnen s’ochtends: Nenna, kom je lekker tietje drinken… tja, eigen schuld… :oops:

Ja ik ken ook geen andere kindjes die tietuh zeggen :lol:

Als Sas hier voor de lol tietuh zegt, dan rent ze op mij af … bang dat hij ze afpakt :mrgreen:



Ze zwaait ook hééél cute naar ze als ze klaar is :inlove:

Als Bolle klaar is, geeft ie kusjes op de tepel en zijkant tiet…

Als Nenna klaar is zegt ze: alsjeblieft nieuwe melk maken, tieten?





:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Haha… hier proberen we ook borst erin te houden… Gelukkig werkt Mirte al mee. Zei gisteren nog: mama ik wil bij jou drinken… Ik zeg oh ja?? En wat moet Verle dan? NEEEHEEEE… ik wil geen melk uit jouw borst… ik wil chocomelk… Tuurlijk… hoe kon ik zo dom zijn :lol:

@Cyra wrote:

Haha… hier proberen we ook borst erin te houden… Gelukkig werkt Mirte al mee. Zei gisteren nog: mama ik wil bij jou drinken… Ik zeg oh ja?? En wat moet Verle dan? NEEEHEEEE… ik wil geen melk uit jouw borst… ik wil chocomelk… Tuurlijk… hoe kon ik zo dom zijn :lol:




hahahahhaha :mrgreen: :lol: :lol:

dus jij klotste zo wat melk uit je tiet om chocomelk te maken :mrgreen:

whoehhaahhahahahahaa



he Vic, niemand gaat dit topic nu nog serieus nemen dat snap je wel… :mrgreen:

@faizaa wrote:

whoehhaahhahahahahaa



he Vic, niemand gaat dit topic nu nog serieus nemen dat snap je wel… :mrgreen:




Iedereen neemt mij toch wel serieus … :think:

It’s Victoria Serieus Hooligan Muts :angel:

Als iemand jouw Labello verhaal kent, ja… dan nemen ze je zeker serieus… :mrgreen:



ik neem jou sowieso serieus, jij bent mijn lieve muts/mei mama :inlove: