Stoppen met BV als ik weer met ICSI ga beginnen

Lissa is nu bijna een jaar. Op 1 december hebben we een intake in het ziekenhuis voor een nieuwe ICSI-poging en naar ik begrijp moet ik dan met de borstvoeding stoppen. Ik baal daar zo enorm van. Ik heb weleens op internet gelezen dat er vrouwen zijn die stiekem door zijn gegaan als ze zeker wisten dat het met bepaalde hormonen kon, maar aan dat risico wil ik Lissa niet blootstellen. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn of misschien andere mensen kennen die hormonen hebben gebruikt voor een IVF/ICSI-poging en met de borstvoeding zijn doorgegaan onder toezicht van het ziekenhuis?

Groetjes, Carenza

Ik geloof dat het verschilt per ziekenhuis en per behandeling. Bij cryo’s zijn er minder medicijnen in het spel, bij de IVF/ICSI in natuurlijke cyclus ook en zijn er dus ook minder bezwaren.

Zelf zou ik erg graag een cryo in natuurlijke cyclus wensen (en hoop natuurlijk dat ons ziekenhuis daar tzt aan mee zou willen werken, al heb ik ernstige twijfels ivm het feit dat we met een transport en lab-kliniek werken en die willen alles graag zoveel mogelijk afgestemd en geregeld hebben :frowning: ) maar wanneer dit niet mogelijk is…tja enorme twijfels dus over het hoe en het wat qua borstvoeding en waar te behandelen. :silenced: Evt over te stappen van ziekenhuis oid.

Maar wat betreft een volledige behandeling; de meeste ziekenhuizen zullen geen risico willen nemen en je aanraden te stoppen voor je begint met de injecties.

Laat je nog weten wat je eigen ziekenhuis voor een beleid voert?

Heel veel succes alvast en op naar nogmaals een prachtig resultaat! :thumbup: :pray: