stomme vraag ,

gigi, krentenbollen tanden!

@Rivella wrote:

Heb vandaag weer zo’n :cry: momentje gehad :inlove:



Toen ik een jaar of 7 á 8 was, had mijn vader “we all stand togerther”(frogsong) van Paul McCartney

opgenomen op de bandrecorder.

Hij had er nogal eens een handje van om ook stiekem een microfoon in de kamer te vertoppen en mijn broetje en mij op te nemen tijdens het spelen, dat leverde soms erg leuke stukje op.

Op één van die banden zingen wij als gezin de “frogsong” en dat was vroeger zoooooo gezellig.



Ik kreeg het zojuist ineens in mijn bol om hem eens op te zoeken op Youtube en ik heb hem gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=A4xeidmjy6s

Die heb ik dus net met Chris op schoot zitten kijken en ik kreeg gewoon een complete flashback naar mijn jeugd.

Chris zat duidelijk te genieten van al die zingende kikkers en andere dieren…Ohhh mama KIJK POESJES!!! :inlove: en tja, dan schiet je gemoed voller dan vol.

Dit was niet gewoon even een traantje maar een complete waterval :wink: :stuck_out_tongue:

Ik zit dus te snotteren en Chris aait me over mijn bol en zegt “Sorry mama” :shock: :inlove: JAAAAANK wat is het toch een schat :inlove:

Chris en ik hebben echt zitten genieten :inlove:




Ik dus ook…Net op jouw link geklikt en samen met Mateo gekeken. Ook bij mij hele jeugdsentimenten naar boven.

En JANKEN HE…



Dus ik bijgekomen, wil Mateo het nog een keer zien…



EN WEER JANKEN…



Wat is dat toch met muziek en gevoelens…

Heel herkenbaar…alhoewel ik moet zeggen dat ik vrij weinig voor de kids zing…

En dat voor een zangeres…heb jaren in bands gezongen…ben helaas pas geleden voor mijn gezondheid gestopt…

Ik heb het nu als ik de nummers zing van onze band…druppen de tranen zo over mijn wangen…om iets wat is geweest…



Voor beide kids heb ik een speciaal nummer uitgekozen toen ze heel klein waren…en die wil ik ooit nog es op cd zetten…

Voor karlie heb ik wel een nummer op cd gezet,Heaven…van Do…die zong ik op onze bruiloft voor hem en was ons nummer in het gemeentehuis…

het nummer Hou me vast zong ik samen met Romay op ons feest…



Wij zingen hier wel veel samen…maar dan nummers die ik met de band zong,echt kinderliedjes zingen we hier niet veel…

maar kan heel goed begrijpen dat je hier veel emoties van krijgt…

later zal je dochter dit ook snappen…

Oooooooooooooh geweldig… :inlove:



En zó herkenbaar… :shifty:



Echt hoor, zodra je moeder bent geworden dan ben je één vat vol met emoties die op de gékste manieren overloopt… :oops:



Trouwens… Ik zeg het gewoon tegen Quentin. Ook al begrijpt hij niet álles wat ik zeg, heel veel begrijpt hij wel… En de toon waarop je iets zegt, zegt vaak genoeg… :wink:



Gewoon lekker van genieten meid, en je tranen lekker laten gaan! Heerlijk, toch! Leuk ook om te lezen dat jullie ook zo’n leuk ritueel hebben voor het slapen gaan… :inlove:



En ik MOET zeggen… Ik vind het heerlijk, om je zó te kunnen laten gaan en je zó te kijk te zetten zónder dat je echt voor l*l staat… :shifty: :lol: :mrgreen: