stomme vraag misschien

maar ik denk dus dat ik mijn eisprong voel of nou ja…tig niet echt steken onderin de buik maar meer een ongesteldheidgevoel alsof het eraan zit te komen…nu dacht ik hey…en al een paar dagen ervoor testen gedaan (ja ik weet het 1ste ronde en al gelijk beginnen met ovulatietesten :oops: ) maar steeds een rondje (clearbleu digitest)…volgens berekeningen zou eisprong ongeveer as zondag of maandag moeten zijn…

maar vraag is : dat irritante gevoel alsof ongesteldheid eraan komt plus sneller aangebrand :oops: kan dat dan aanloop zijn naar de eisprong ?

beetje vaag nu in teruglees maar hoop dat jullie het een beetje snappen…zo niet dan hoor ik dat graag :wink: :mrgreen:

ja dat zou goed kunnen aangezien je nog 18 dagen hebt tot je menstruatiedag…

dus dat wordt “klussen” haha…

eerst even dit:‘stomme vraag’, die bestaan niet hoor… :wink:

ik heb rond mijn eisprong ook telkens het gevoel dat mijn ongi onderweg is.

dus ik zou zeggen om de dag klussen maar :lol: :thumbup:

okay thanks meiden…

dan weet ik wat me te doen staat dit weekend :mrgreen: :wink:

oh trouwens je kan ook eens via deze website http://www.l10.nl ovulatietesten bestellen… heel goedkoop zo’n setje… heb ik ook gedaan en die geven precies aan wanneer je op je vruchtbaarst bent… de maand erna was ik zwanger… :inlove: natuurlijk moet alles gunstig zijn, je eitje, het zaadje en de juiste tijd met klussen… maar je weet dan wel wanneer je precies ovuleert…

succes meid… :stuck_out_tongue: