stomme vraag hoor: lipbalsem

vandaag kregen we bij de apotheek lipbalsem cadeau.

heerlijk spulletje, zeker in de winter.



maar nu heeft tyg dat gezien natuurlijk

en elke keer als ie het ziet staan dan wil hij het ook.



en hij doet het ook nog netjes ook :mrgreen: mondje dicht, netjes dat stiftje eruit draaien, stiften, stift er weer in draaien en dop erop.



ziet er zo schattig uit!



maar heb er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht of het wel verstandig is om te geven aan die kleine…

kan het kwaad als ie af en toe ook lipbalsemt? :roll:

In sommige lipbalm zit van dat pepermuntspul (kom niet op het goede woord), dat zou ik niet geven…



Als het labello, purol of iets van vaseline is lijkt het mij geen probleem…

ik zie zo ff snel niks van pepermuntspul staan :think: :mrgreen:

en het is van de apotheek zelf, mediq

parfumvrij, dus ik denk wel dat het hetzelfde soort als labello ofzo is

En het ‘prikkelt’ niet als je het op doet?



Klinkt gewoon goed hoor…Laat hem maar lekker smeren…Kan je lekkerder kussen met je mannetje… :inlove:

nee het prikt niet

het voelt heel zacht aan



en ja, hij loopt nu de hele tijd met zoenlippen rond

(en ik heb toch nog een soort meisje :inlove: )

Moet je een dora nachtpon voor hem kopen, ben je helemaal klaar 8)



Lijkt me gewoon prima spul hoor…

Zolang hij het niet langdurig gat gebruiken is er niks aan de hand. Doet hij dat wel dan maken je lippen op den duur zelf geen “vet” meer aan om de lippen soepel te houden.

@Marlous wrote:

Moet je een dora nachtpon voor hem kopen, ben je helemaal klaar 8)





heeft ie al :mrgreen:



kers: nee hij gebruikt het dan niet de hele dag
ik doe het zelf ook alleen maar 's avonds, of als ik wegga op de fiets met dit koude weer

Toch kan het wel een beetje kwaad. In zoverre, je lippen gaan wennen aan lippenbalsem. Als je het dagelijks gebruikt en je doet het 1 dag niet heb je meteen last van schrale lippen Dus als je het dagelijks gebruikt wordt je er echt afhankelijk van…



Mijn zus heeft een typisch geval van lippenbalsem verslaving :slight_smile: Die gaat de deur niet uit zonder minstens 1 stick bij zich te hebben

psies, als ie niet de hele dag met mooie glanzende lippies loopt!!! Hihi, leuk hè?

Nou mijn jongste mannetje, Dinand, heeft het ook. hihi Hij heeft een eigen Labello hahah



Zo schattig hihi Enkel nu wil hij het ook met een lippenstift hihi. Dat doe ik maar niet. vreemd hè van me



Celesta

hehehe grappig he



hij doet het ook zo schattig: houdt dat stiftje voor

en beweegt zijn hoofd van links naar rechts

daarna doet ie echt zo’n smakbeweging met zijn mond :mrgreen:



vandaag was ie hem overigens vergeten

Haha geweldig!!! Ik zie het hem zo doen!

Eva wil het ook steeds. Het is ook iets nieuws en het ziet er gezellig uit om te doen haha ! Lekker laten :thumbup: Alleen wel terug geven aan mama :smiley: