@Madre wrote:
@Mammasandra wrote:Terugschreeuwen is ook niet zo mijn ding, om dezelfde reden als die Misty noemt.
Ik schreeuw niet, ik spiegel.. 8)
Dat snap ik, maar Sem spiegelt vervolgens mij weer 8)
@Madre wrote:
@Mammasandra wrote:Terugschreeuwen is ook niet zo mijn ding, om dezelfde reden als die Misty noemt.
Peter heeft als vaste riedel " ik vind mama nooit meer lief" en mijn antwoord is dan " gelukkig vind mama jou nog wel lief, al scheelt het me wel veel cadeautjes en knuffels" tot op heden is hij dan meteen weer om, ik vind je wel lief hoor volgt er dan.
Het is een fase, Aniek heeft hem ook gehad en t gaat echt wel weer over. maar irri is het wel :roll:
@Mammasandra wrote:
@Madre wrote:@Mammasandra wrote:Terugschreeuwen is ook niet zo mijn ding, om dezelfde reden als die Misty noemt.
Dat snap ik, maar Sem spiegelt vervolgens mij weer 8)
Myrella schreef:
Als Tygo "stomme mama" roept (na een correctie of verbod)
dan maak ik hem duidelijk dat hij niet mij maar het verbod stom vindt.
Dus bijvoorbeeld: nee je vindt mama niet stom, maar je vindt het stom dat je geen snoepje krijgt
HEt is hier met vlagen - en toevallig de laatste tijd weer een vlaag. Nu hebben we ook weer een wat pittige tijd met Lasse achter de rug op kleuterpubergebied dus de nodige strijd en tja dan krijg je dat soort dingen dus ook weer.
Idioot wil hij soms zeggen maar dat durft hij net niet dus wordt het idiepoepiescheet oid.
Uiteindelijk willen je ze voglens mij gewoon raken - ze balen van je en zoeken iets om je te pakken. En tja met schelden kom je dan doorgaans een heel eind.
Ergens denk ik toch wel dat het oude vertrouwde negeren wel zal werken omdat je dan laat zein dat het je gewoon niet raakt en eht dus geen nut heeft en hoe meer aandacht je eraan besteedt hoe interessanter het is.
Hoewel de grens hier wel ligt ibj stom - dat mag van ons wel. Idioot willen we echt niet hebben, erger gelukkig nog niet gehoord. Poepiescheet is erg in momenteel maar zegt hij te pas en te onpas.
Proberen te slaan is ook weer in hier de laatste tijd en daar beland hij wel steevast voor op de gang.
Ze proberen wat af he :roll:
Hoor t ook hele dagen en vooral nu weer,ze is gister weer begonnen op school na een weekje vakantie.
Stomme mama,vind jou niet meer lief,pies,poep,dikke mama etc etc.
Ik heb eeb soort van pleegmoeder,2e mama ,zij zei zondag tegen me:als mijn kids zoeits zeiden,dan moesten ze naar bove naar de douche en daar mochten ze t zo hard als ze maar wouden schreeuwen.Daarna hun mond spoelen met water.Dit is dan in het begin keileuk,maar werd natuurlijk steeds minder leuk zodat ze t uiteindelijk niet meer zeiden.
Mss iets om uit te proberen?
En als je vraagt wat hij er van zou vinden als je zou zeggen Stomme Sem? Dus niet het echt zeggen of roepen, maar zijn gevoel oproepen als hij zo genoemd zou worden/ Misschien dat dat hem meer bewust maakt dat het niet lief is en rot voelt?
Ik zal het eens proberen.
Maar op zich gaat het ook best aardig met “Nee, je vindt mij niet stom, maar je vindt het stom wat ik zeg/doe. Snap je?”
Hoewel het nog steeds wel doorgaat…dus wat dat betreft…of het werkt… :think:
Wat me er in ieder geval wel aan bevalt is de sfeer. Het wordt nu een uitleg-moment in plaats van een strijdmoment, dat bevalt me een stuk beter! :thumbup:
Maar ik zal jouw tip ook eens uitproberen, Wien.
@Bella wrote:
Uiteindelijk willen je ze voglens mij gewoon raken - ze balen van je en zoeken iets om je te pakken. En tja met schelden kom je dan doorgaans een heel eind.