stomme kerstboom

Na een hele zondagmiddag zwoegen en ploeteren (door een hele dikke buik) stond de kerstboom er heel mooi bij al zeg ikzelf.



En nu brand m’n verlichting door grrrrrrrr :evil: :evil:

nu kan ik dus weer opnieuw beginnen.



Ik zal toch echt eerst de ballen eruit moeten halen voordat ik de oude lampjes eruit kan halen en er nieuwe in kan doen.



Stomme boom :evil:

:hug:

:o wat erg!

zou ik ook van balen :twisted:

:hug:

Balen zeg :shock:



Kan er geen nieuwe transformator op :think:

Zo’n zelfde set kopen en daarmee reparen. Er kan ook 1 lampje

kapot zijn. Er bestaat een soort schroevendraaier waarmee je kan

onderzoeken of er 1 lampje stuk is want dan scheidt ook alles er mee

uit.

Succes.



:-*

Maxim heel lief hoor die tip van je maar ik ben bang dat ik het er maar gewoon uit moet halen dan ben ik waarschijnlijk sneller klaar.

Ben namelijk niet zo technisch aangelegd en manlief ook niet.



Ik heb het trouwens over mezelf uitgeroepen hoor ik heb namelijk al 100 keer gezegd dat er dit jaar geen boom in huis zou komen en nu die er wel staat krijg je dit soort dingen.



Morgen ligt ie waarschijnlijk om door de kat ofzo.

(heb ik wel meteen een excuus om nieuwe ballen te kopen :wink: )

ik ben met opzetten vergeten de stam in te zagen nu heb ik de boom dus wel water gegeven maar blijft hij slap hangen



zooo zonde !!!

@charity wrote:

ik ben met opzetten vergeten de stam in te zagen nu heb ik de boom dus wel water gegeven maar blijft hij slap hangen



zooo zonde !!!




Oh das ook erg en zonde ik heb gelukkig een nepboom dus dat probleem heb ik niet.



Ik kan hem nog 10 keer op en af tuigen als ik dat zou willen (niet dus he)

Wij hebben m zaterdag gezet… En zondagnacht werd ik wakker van BOEM KLINGEL KLINGEL KLINGEL :evil: Katten hadden gestoeid en de kleinste was in de boom gesprongen :roll: Gelukkig was alleen de piek van glas en de rest van plastic… Heb m nou weer helemaal opgetuigd (dit keer met plastic piek) maar dit was toch echt de laatste keer dit jaar :hand: Als er nu weer eentje in springt blijft ie maar zo liggen haha :angel:

@charity wrote:

ik ben met opzetten vergeten de stam in te zagen nu heb ik de boom dus wel water gegeven maar blijft hij slap hangen



zooo zonde !!!




:eh: hoe bedoel je dat?? moet dat dan? :eh:

@charity wrote:

ik ben met opzetten vergeten de stam in te zagen nu heb ik de boom dus wel water gegeven maar blijft hij slap hangen



zooo zonde !!!




moet dat dan :think: (zegt degene die de land en tuinbouw school heeft gedaan :oops: )





hier staat ie altijd zonder in te zagen, in ieder geval een goede tip voor volgend jaar

@ilsederooy wrote:

@charity wrote:
ik ben met opzetten vergeten de stam in te zagen nu heb ik de boom dus wel water gegeven maar blijft hij slap hangen



zooo zonde !!!




moet dat dan :think: (zegt degene die de land en tuinbouw school heeft gedaan :oops: )





hier staat ie altijd zonder in te zagen, in ieder geval een goede tip voor volgend jaar




ja tis toch net als bloemen??!! iig even inzagen of een stukje eraf zagen van onder.



vorig jaar heb ik dat wel gedaan was er niks an de hand.

dit jaar dus niet gedaan en nu hangt ie er zielig bij.

@Vicky wrote:

Als er nu weer eentje in springt blijft ie maar zo liggen haha :angel:




:mrgreen:

Ik zie het helemaal voor me!

@mamma van sharondenise wrote:

Maxim heel lief hoor die tip van je maar ik ben bang dat ik het er maar gewoon uit moet halen dan ben ik waarschijnlijk sneller klaar.

Ben namelijk niet zo technisch aangelegd en manlief ook niet.



: )


wat je ook kan doen,is verlichting over de oude aan leggen,dus de stukende er gwoon inlaten :wink:

dat deed ik vorig jaar ook,scheelt weer in werk(vooral met je dikkere buik die in de weg zit nu)

OEH, wat frustrerend :wall:



:hug: