stomme buitenlandse bellers

Hoe kan je dit stoppen, vanmorgen vanaf 11 uur tot nu al die lui vier keer aan de telefoon gehad. We staan geregistreerd in het bel me niet register, maar schijnt dat ze bellen vanuit het buitenland.



Ik word er nie goed van! bah!! ben je net een kind aan het verschonen gaat die telefoon weer, kan ook iemand anders wezen dus toch loop je er heen! :wall:

heb er ook wel eens last van. gooi hem meestal meteen erop…

Als de telefoon of de deurbel gaat en ik ben mijn kind aan het verschonen laat ik ze gewoon gaan of staan. Sorry. Als het dringend is dan bellen ze nog wel een keer.



Hier overigens nog nooit last van gehad.

inmiddels lees ik op facebook dat er meerderen uit de woonplaats gebeld zijn, ws zijn ze in het telefoonboek aangekomen bij onze woonplaats. Als M wakker is peer ik em gewoon!



Neeh… ik ga ten allentijde naar de telefoon. Als het dringed is ok… maar in de familie aantal personen met de nodige medische problemen… dus jah… :oops:

Nummerweergave instellen? Dan kun je zien of het iemand uit je familie-vriendenkring is.

Hier hadden ze pech dat ze manlief aan de telefoon kregen. 8)



Die is dan namelijk reuze irritant aan de telefoon :stuck_out_tongue:



Die zegt rustig tien keer achter elkaar dat ie het niet kan verstaan en binnen de kortste keren hangen ze op en ze bellen nooit weer :lol: :lol:

hhahahaha! dat is een goeie! die ga ik onthouden! :mrgreen:

@Kwakje wrote:

Als de telefoon of de deurbel gaat en ik ben mijn kind aan het verschonen laat ik ze gewoon gaan of staan. Sorry. Als het dringend is dan bellen ze nog wel een keer.


Same here. Als er iets aan de hand is, hoor ik dat wel drie minuten later, als die luier is verschoond..