Stomme actie van mij

Gister ging ik sportief lekker augajoggen.

Thuis al mijn badpak aangedaan, das lekker makkelijk. Maar ik heb geen broekzakken dus doe ik altijd mijn telefoon in mijn bh en nu dus in mijn badpak.

Dus ik spring leuk in het water en begin lekker met augajoggen tot ik in ene mijn telefoon voel trillen in mijn badpak. Hij had een beetje last van kortsluiting. Ik had hem nog snel op de kant gelegd, maar het was al te laat.

Hij is nu dus heden overleden. Ik heb hem wel nog op de verwarming gelegd, misschien dat hij nog tot leven komt.

Maar nu ben ik dus al mijn telefoonnummers, foto´s, ringtones en smsjes kwijt.

Heeft iemand nog enig idee of ik die gegevens nog terug kan krijgen ofzo?

Jeetje geen flauw idee…lullig voor je zeg…

Maar ik zag het al helemaal voor me,ik werk in een zwembad en heb vandaag nog aquajoggen gegeven…tjonge…wat zal iedereen raar hebben opgekeken…

sjit zeg, dat is stom…

stonden de telefoonnummers niet op je sim kaart?

die doet het nog gewoon in een andere telefoon

Goed laten drogen, vaak doet ie het nog…

En anders hoop ik dat je je tel nrs op je sim hebt opgeslagen en niet op je gsm :mrgreen:

Ik moet er wel om lachen :oops: :mrgreen: zie je daar op hupsen in het water met die foon tussen je tieten :mrgreen: :thumbup: :lol:

:lol: :lol: :lol: Sorry, ik lig dubbel… Kan je verder ook niet helpen hiermee… maar whahahaha :lol: :lol: Ik zie het voor me… :oops:

:lol: :mrgreen: :lol:

Sorry, moet er ook wel een beetje om lachen. Ik zie ineens je badpak aan alle kanten trillen. :mrgreen:

Wel balen dat je al je nummers en dergelijke kwijt bent. Hopelijk kun je die er op een of andere manier nog af halen.

:lol: ik moet er ook wel een beetje om lachen tis wel behoorlijk irritant. Ik hoop dat je idd je nummers op je sim kaart hebt opgeslagen want dna heb je ze nog gewoon

oh haha wat een giller (sorry :oops: )

hoop dat je idd je gegevens opgeslagen had op de sim dan kanje m zo overzetten in een andere tel

en ik :thumbup: voor je dat ie weer herleeft op de verwarming!

er bestaat een toestelletje, weet niet meer precies hoe het heet, kost 5 euro ofzo en daar kan je alles opzetten, een soort Back Up! Ik zag het in de Gamma

xxx

die van mij is dus een x in de wasmachine geweest :wall: omdat ik er nog garantie op had, ben ik ermee teruggegaan naar de winkel… heb een nieuwe gekregen :shifty: :silenced:

maar ff ontopic, staan de gegevens niet op je sim idd? misschien dat je die nog wel kan gebruiken? :think:

Oeps … Ik hoop dat alles opgeslagen is op de sim … en dat je alles nog terug kan vinden :pray:

Moet stiekum wel heel erg lachen om je actie :oops:

lang laten drogen. ik heb mijn tel een keer in een waterplas laten vallen 4 dagen helemaa;l uit elkaar boven de verwarming en hij doet het weer… dus wie weet!

maar wel een actie zeg… :lol:

de fohn kan ook helpen met drogen…

maaruh…ook hier een grote fantasie… :lol:

hoe reageerde je groep medezwemmers??? :mrgreen:

:hug:

Rustig laten drogen niet forceren echt even geduld hebben een dag of 3. Wel de batterij er uit halen en niet meer opstarten voor die tijd.

Overigens zijn alle moderne telefoons makkelijk te backuppen en jullie hebben allemaal een pc… (hint hint)

De telefoonnummers stonden dus niet op mijn sim.

Ik ben kort geleden overgestapt van provider en had al mijn nummers op mijn telefoon gezet. Zodat ik ze dus niet allemaal 1 voor 1 hoefde over te zetten.

Maar helaas had ik ze dus niet terug gezet op mijn sim.

Gelukkig heb ik de meeste mensen ook in mijn Hyves vriendenlijst, dus ik heb even een berichtje gestuurd en iedereen weer om zijn nummer gevraagd. Dus ik heb er al een heleboel terug.

En ook al mijn vrienden moesten er om lachen. Ze vonden het ook echt iets voor mij. :oops:

Ik stop namelijk alles in mijn bh als ik geen zakken of tas bij me heb.

Als ik ging stappen zat echt alles in mijn bh.

Geld, telefoon, pinpas, lippenstift en (in mijn vrijgezellentijd zelfs een condoom, je weet immers nooit).

Dus al mijn vrienden zagen het helemaal voor zich.

In je beha?

Dat zit toch niet lekker? :mrgreen:

Ik zie me al staan bij de supermarkt, ‘Moment, even mijn pinpas zoeken’.

En dan het visuele deel natuurlijk… 8)

‘Schat, kun jij even mijn jas en sjaal vasthouden, als ik zoek? O, en mijn vest ook graag.’ :lol: :lol: