Stom stom stom, hoe herken in diarree??

Hoe herken ik diarree bij lars?? Sinds gister komt het wel eens boven zijn luier uit maar ik kan nu niet echt zeggen of het dunner is, wel ruikt het “zuurder” dan normaal. De kleur is zoals gewoonlijk. Verder is lars ook niet anders hoor maar ik vroeg me dat gewoon af want baby poep is altijd “dun”.



Snoepje

diaree is waterdun, eigenlijk gewoon bruinwater.

als kindjes tandjes/kiezen krijgen is de ontlasting soms ook wat papperig maar niet waterdun en dit kan ook behoorlijk zuur stinken en geeft ook meestal luieruitslag.

bij levi zat ook regelmatig de poep op zijn rug, nu heb ik 1 maatje groter (5) en nergens geen last meer van.

zijn ontlasting is ook vloeibaar ik vergelijk het maar met een potje van 4-6mnd (tjee wat een vergelijking he, ik kon niks beters bedenken :mrgreen: )

ik hoop dat je er wat aan hebt :?

succes.

Diarree komt ook veel vaker dan gewone poep en het is inderdaad water. Of met water.



Twee weken geleden hier duidelijk gezien. Het is echt anders als de gewone poep die je gewend bent. En het stonk!

Het is niet waterdun van lars, er zitten zelfs nog klontjes in. (wat een onderwerp hihihi) Maar het ruikt inderdaad zurig en is iets dunner dan normaal en zijn billetjes zijn een heel klein beetje rood. Maar hij is 2,5 mnd dus tandjes kunnen het bijna nog niet zijn. Zijn vader had trouwens wel zijn eerste tand toen hij 3 mnd was…



bedankt voor de reacties



Snoepje

@Snoepje wrote:

. Maar hij is 2,5 mnd dus tandjes kunnen het bijna nog niet zijn. Zijn vader had trouwens wel zijn eerste tand toen hij 3 mnd was…




sommige kinderen kunnen heel vroeg zijn, dus je weet nooit :wink: :mrgreen: