Vandaag een nieuwe stokke tripp trapp stoel binnen gekregen (geolied eikenhout, nieuwe lijn ofzo exlusive heet het)
Mooi stoel
Zit ik op internet te kijken voor een beugeltje met leertje, zie ik dat mijn stoel helemaal geen ingevreesde/uitgehakte stukjes heeft voor het beugeltje of gewoon het plastike baby zitje.
:doh: Heb ik weer hoor, dus nu maar een mail gestuurd naar de babydump hopelijk snel reactie terug.
Nou kheb een mail terug mag er mee naar de winkel en dan omruilen :think:
alleen dan jammer dat de winkel op 1 uur rijden van ons huis is en ik hem daarom via internet besteld heb. :think:
Balen zeg, als je het hebt besteld dan zou ik er gewoon op staan dat ik het zou kunnen ruilen/opsturen kosteloos.
Zou helemaal mooi zijn dat jij voor jun fout een uur moet gaan rijden.
Zou dus vragen om die plank te retouren zodat ze jou een nieuwe opsturen.
Nou een mail terug gehad, ze zeggen dat ik dus dan maar de plastike babyset moet doen want die kan er welin :think:
Maar die wil ik niet er in, en heb hem gekocht omdat ik op de fotos toch echt zag dat die uitsparing er zaten. En ze staan trouwens op de doos ook gewoon op de plaatjesā¦
Wie van jullie heeft een nieuwe stoel waar er wel van die uitsparingen zitten ?
(mijn man is wel heel handig en zou het zelf kunnen doen maar dan ben ik bang dat de garantie er af gaat, plus dat ik het eigenlijk wel zonde vind om in een stoel van 330 euro te moeten gaan vrezen)
Wij hebben bewust een āoudeā stoel gekocht. Ik vond de nieuwe kleuren niet zo leuk, en wilde persee de gele kleur hebben. En wilde ook absoluut geen plastic verkleiner, mijn meisje zat met 2,5 nog in de verkleiner met leertje en probeerde haar in de winkel in de plastice variant te krijgen en daar paste ze met geen mogelijkheid in. Vandaar dat ik ook die met dat leertje weer wilde hebben.
Maar kan me er iets bij voorstellen dat ze in die nieuwere stoelen geen insparing meer maken omdat het niet meer nodig is bij die plastice verkleiner.
Lastigg :think:
Ik zou dan voor een nieuwe stoel kiezen, of je man er iets in laten maken. Je zou dan waarschijnlijk geen garantie meer op het zitvlak hebben maar wel op de andere onderdelen.
Ik heb een half jaar geleden een tripp trapp gekocht met plastic babyset en die heeft wel een uitsparing nodig om hem in vast te klikken, dus wat ze dan bedoelen bij babydump? :think:
@Jose wrote:
Ik heb een half jaar geleden een tripp trapp gekocht met plastic babyset en die heeft wel een uitsparing nodig om hem in vast te klikken, dus wat ze dan bedoelen bij babydump? :think:
zie je nou ik ben niet gek :think:
ik heb nu ook een mail gestuurd naar stokke zelf, misschien is het een foutje ofzo en is het bij deze stoel niet gebeurt.
Ik hoop dat ze snel terug mailen
Nou vanmorgen zelf maar achter aan gebeld, in de nieuwe stoelen zit dus geen uitsparing meer in de zijkant want ze hebben nu de plastic baby set en die gaat daar niet in.
Heb gezegd dat het wel op de plaatjes staat, maar dus niet in de stoel zit. Dit is een fout, en ze hebben al paar x bij babydump enzo aan gegeven dat ze het er bij moeten zetten maar dat doen ze dus niet.
Ook gevraagd als we het er zelf in maken met een bovenfrees maar dan vervalt de garantie natuurlijk, en dat vind ik dan ook wel weer zonde.
Nou baal ik wel want ik wil dus geen plastic ding er op maar het kan niet anders :s
Nou gelukkig kan Max nog lang niet zitten. Dus ik heb nog even en anders toch maar plastic babyset
Vind het plastic babyset wel beter hoor, heb het ook net gezienā¦ is veel stabieler voor de kleintjesā¦ had ik liever gehad
Hij is wel mooi trouwens :thumbup:
@Vicky S wrote:
Vind het plastic babyset wel beter hoor, heb het ook net gezienā¦ is veel stabieler voor de kleintjesā¦ had ik liever gehad
maar wel heel kort bruikbaar als je kindje lekkere spekbeentjes heeft.
Ben het met je eens dat het voor de beginperiode als ze net kunnen zitten waarschijnlijk een stuk stabieler isā¦ maar voor die dreumesjes die je nog niet los wilt hebben zitten is het erg onpraktisch (vrienden van ons hadden dus ook een nieuwe en die hebben ze nadat ze een 2e hands op MP gescored hadden die nieuwe maar verkocht ook weer via MP, omdat hun kleine er dus ook na een tijd niet meer goed in paste en met die beugel met gemak).
Als de site van babydump verkeerde informatie geeft moeten zij toch het probleem oplossen??
Mamamarije, das wel waar, ik zie het nu ff voor mijn kleine jongen
Romi82, vind dit ook, maar zij zullen zichzelf wel beschermen, jammer genoeg :?
Maar inprincipe kunnen ze pas in de kinderstoel als ze zelf kunnen zitten he en als ze zelf naar zit kunnen komen dan zitten ze vaak goed stabiel
Ach het is heel jammer dat ik aan de plastice moet maar ik ga ff kijken voor eentje van MP dan issie tenminste nog goedkoper, nieuw is die set toch rond de 35 euro ofzo ?
Ik zag dat de foto van de stoel inmiddels is aangepast en er nu geen uitsparingen meer opstaan.
Overigens is het zo, dat je bij internetaankopen, binnen 7 werkdagen een artikel terug mag sturen zonder opgaaf van reden. Mocht het bedrijf waar jij het artikel hebt gekocht je niet voldoende hebben geinformeerd over de āzichttermijnā, dan wordt deze periode zelfs verlengt tot 30 dagen.
Mocht jij op dit moment dus van de koop willen afzien, dan kan dat dus zonder opgaaf van reden. Het enige dat je dan wel betaalt, zijn verzendkosten voor het retourneren.