stofzuiger ?

welke hebben jullie ?

Welke vinden jullie goed en welke juist niet ? Met of zonder zak ?

Mijn man hoorde van een verkoper bij de Expert dat ze met zak niet adviseren…zou niet goed zijn…weet niet precies waarom. Ik dacht juist dat dat wel wat was… :think:

Miele met zak.

Wij hebben eventjes zonder zak gehad, wat een flutstofzuiger was dat.

Nu weer lekker ‘ouderwets’ met zak.

Ik heb een Tristar 2400 w stofzuiger met zak.

Precies deze hieronder en ben er heel tevreden over!

Gekocht bij Saturn.



@joseetje wrote:

Miele met zak.

Wij hebben eventjes zonder zak gehad, wat een flutstofzuiger was dat.

Nu weer lekker ‘ouderwets’ met zak.




Idemdito!

Ik heb een AEG Power met zak. Bevalt prima. Daarvoor had ik eentje zonder zak, maar die moest steeds vaker leeggegooid worden omdat hij “vol” zat. Ook al maakte ik de filters e.d. schoon. Nooit meer zonder zak, want je hebt uiteindelijk haast geen zuigkracht meer (en wij hadden toen alleen laminaat en er bleef van alles liggen).

Verlies van zuigkracht hmm :think: , dat vertelde de verkoper in de winkel geloof ik ook…ik denk dat we dan maar wel gewoon met zak moeten doen. Zijn we daar in iedergeval uit :smiley:

De Miele S 4212, hij voldoet me prima. Heb hem al meer dan 2 jaar

De miele cat & dog met zak. :dance:

@Mama_jeanet wrote:

De miele cat & dog met zak. :dance:




Hier hetzelfde! Heb hem al een jaar of 8 en nog steeds hartstikke happy mee!

dyson, DC29

ben heel tevreden,

wilde eerst goedkoper merk zonder zak, verkoper raade mij het af, zei als ik er een zonder zak wilde hebben, echt een dyson moest nemen

heb um nu 1 jaar en echt totaal geen spijt!

zuigt als een tierelier, en totaal geen kracht verlies ofzo,

en je hebt 5 jaar garantie, als er iets stuk gaat kan je bellen en dan komen ze aan huis maken, als het niet te maken is krijg je gewoon een nieuwe stofzuiger



zou het echt iedereen aanraden!

Hier ook een Dyson…ook wij wilde eerst een goedkopere zonder zak kopen maar werd idd ook afgeraden.

Vond het een rip uit me lijf voor een stofzuiger maar zou niet meer anders willen. Idd geen verlies van kracht Ideaal vind ik zelf.

Miele, met zak, de grootste die ze hadden :slight_smile: Die kleine dingen trek ik alleen maar omver, en dan moet ik weer teruglopen om hem weer op z’n wielen te zetten. Nu kan Jurian heerlijk meeliften :smiley: (al kregen we hem voor ons trouwen, toen was Jurian nog niet eens in beeld :wink: )

Toevallig afgelopen maand in de consumentengids een test van stofzuigers. De zuigers zonder zak kwamen er niet goed uit. De Dyson zelfs bijna onderaan. Ik weet niet meer welke bovenaan stond, volgens mij een AEG :think:



Wij hebben ook de Miele Cat & Dog. De zuiger is nog prima, alleen de kop is nu versleten.

Wij hebben een Siemens Synchropower parquet 1800W (met zak); fijn ding!

wij hebben henry :mrgreen:

Wij hebben dyson :slight_smile: zonder zak :thumbup:

Een nilfisk met zak. Ik vind hem erg fijn.

Ik heb een nieuwe stofzuiger :dance:

Een bosch 2000 W (type 620222 parquet), gewoon met zak…hoor toch teveel negatieve verhalen over een stofzuigers zonder zak.

Vanavond de stofzuigen maar even uit proberen, ik vind het nu te warm…

@marloes vip wrote:

Je mag hem ook altijd bij mij thuis uit komen proberen hoor.




Nou nee die uitnodiging neem ik niet aan, sorry :mrgreen: zelfs met een nieuwe stofzuiger is het niet mijn hobby.

Een miele (ehhh… 2, boven staat dezelfde :oops: ) Heb er een zonder zak gehad maar NOOIT MEER :hand: (of het moet misschien een Dyson zijn, maar die krengen zijn zo duur)



Maar hier dus een miele S 421.0 Fijn ding gedruik 'm al zeker 5 jaar. Na de verhuizing heb ik er één bij gekocht voor boven. Heb laminaat liggen en een kat rondlopen en zuig boven zeker 3x in de week; was dat gesjouw helemaal beu 8)



Beneden liggen tegels en daar zuig ik minimaal om de andere dag, maar eigenlijk wel elke dag nu met dit weer. Miele werkt altijd, af en toe schone zak en schoon filter en klaar! TOP! :thumbup:



Ga nu zuigen beneden :lol: