stofzuiger, welke..?

Die van ons heeft het begeven. We hadden een philips mobilo.



Welke hebben jullie?

Ik wil dat er een parketborstel op zit of hoe dat ook heet, en ik wil graag weten wat de voor- en nadelen zijn van stofzuigerzakloze stofzuigers :angel:



Want ik denk dat er steeds minder stofzuigzakken te krijgen zijn en manlief waarschuwde me al dat ik er juist wel 1 met zak moet kopen.



Dus ik weet het niet :smiley:

Miele :thumbup:



Nadeel: Zakken zijn duur, want het zijn speciale.Er kunnen wel goedkope zakken in, maar omdat het ding zo hard zuigt gaan die wel eens stuk.

En hij is duur in aanschaf maar gaat heel lang mee.



Ik persoonlijk zou nooit een zuiger zonder zak kopen…het lijkt me snel vol zitten met stof, en niet alleen in de bedoelde bak.Maar heb daar geen ervaring mee.

Ik heb 1x een zakloze stofzuiger gehad. Nou, dat was me een ramp. Lekker als je astmatisch bent en dat ding moet geleegd worden :sick: Nee, die komt er bij niet meer in :hand: Ik zweer bij mijn Miele Red Moon. Ik heb er 2 :oops: één boven en één beneden.



Ik sta te kwijlen bij een dyson, maar ja…

Ik heb er hier eentje van de Aldi en daar ben ik heel tevreden mee. Zit ook alles op en aan enzo. Bijkomend voordeel is dat hij ook nog eens helemaal niet duur was :mrgreen:



Hiervoor heb ik een philips gehad. Die beviel in principe ook goed hoor, maar niet beter dan die van de Aldi en de philips was toch een stukkie duurder.

met dank aan hedwich 8)