Wij zoeken een stoere korte jongensnaam bij Levi.
We hadden:
Finn
Tijn
Zelf vond ik Axel ook leuk, maar manlief niet. Vond Ravi ook niks haha.
Maar dat is ook alles. Wordt gek van alle namenlijsten en zie de dingen niet meer in proportie zou ik maar zeggen:
had laatst echt een lelijke combi van namen :oops:
Levi is een Hebreeuwse naam, moet zijn broertje dan ook zo’n naam hebben, of kan het wel anders?! :roll:
Levi & …???
Cas
@KK wrote:
Cas
Vriendin van me haar zoontje heet Cas.,
ik dacht aan bas …
hoor je tegenwoordig ook niet zo heel veel meer , of ik moet oordoppen in hebben :think:
Yuri
Tygo
:mrgreen: :inlove:
eventueel voor een derde :roll: vind ik Ravi of Levi ook heel leuk idd.
ff denken verder:
Xavi
Verder weet ik het ff niet… :think:
Bas vind ik uhm te gewoon :oops:
Yuri vind ik wel leuk indd!
Tygo heet het neefje van Levi al
Xavi vind ik ook leuk en apart!
Mike :inlove:
Yano,Yarne / Jarne, Tybo, Brad, Finn, Matt, Saul, Cole, Mike, Tom, Gage, Jed, Chad, Zane, Bob, Kris, Pete, Hal, Wade, Todd, Max, Jack, Glen, Jake, Mark, Seth, Rod, Kyle, Joe, Trey, Hugh, Ash, Stan, Nate, Rick, Jay, Ned, Jett, Ben, Nick, Robb, Zack, Sage, Alex, Brent, Jett, Craig, Jase, Will, Blaine, Steve, Trace, Colt, Ben, Clark, Kane, Kole, Kale, Ray, Lee, Dwayne, Wayne, Krish, Rhett, Nash, Cale, Todd, Vance, Sage, Brice, Josh, Neil, Mike, Bo, Clay, Ace, Dale, Gaige, Prince, Rhys, Van, Jax, Glenn, Ross, Slade, Jean, Karl, Ralph, Rex, Zain, Blaze, Royce, Stone, Nick, Chaz, Zack, Heath, Joan, Rey, Case, Dax, Zayne, Gauge, Hugh, Vince, Blaise, Skip, Mats, Stan, Diëm, Liam, Niam, Noam, Neo / Nio, Kio / Kyo, Otis, Odin, Deon, Lorca, Bodhi, River
…
ermmmmmm…
hier een paar noorse kortere namen
1 Jan
2 Per
3 Bjørn
4 Ole
5 Kjell
6 Lars
7 Arne
8 Knut
9 Svein
10 Hans
11 Odd
12 Geir
13 Tor
14 Thomas
15 Tertje
16 Morten
17 John
18 Erik
19 Anders
20 Rune
21 Martin
22 Andreas
23 Trond
24 Tore
25 Harald
26 Olav
27 Jon
28 Gunnar
29 Rolf
30 Leif
31 Tom
32 Stian
33 Kristian
34 Nils
35 Øyvind
36 Espen
37 Helge
38 Marius
39 Einar
40 Daniel
41 Magnus
42 Fredrik
43 Christian
44 KÃ¥re
45 Eirik
46 Steinar
47 Henrik
48 HÃ¥kon
49 Øystein
50 Frode
51 Arild
52 Jørgen
53 Ivar
54 Kjetil
55 Frank
56 Stein
57 Jonas
58 Johan
59 Magne
60 Petter
61 Sverre
62 Dag
63 Vidar
64 Alf
65 Stig
66 Egil
67 Karl
68 PÃ¥l
69 Kenneth
70 Tommy
71 Roger
72 Ola
73 Kristoffer
74 HÃ¥vard
75 Erling
76 Alexander
77 Eivind
78 Thor
79 Jens
80 Reidar
81 Asbjørn
82 Finn
83 Roy
84 Kim
85 Simen
86 Torbjørn
87 Vegard
88 Roar
89 Bjarne
90 Mathias
91 Jarle
92 Robert
93 Arvid
94 Johannes
95 Sondre
96 Sindre
97 Sigurd
98 Ove
99 Trygve
100 Jostein
Levi & Mats :inlove:
Levi & Sepp
Levi & Nils
Levi & Jurre
Levi & Job
Levi & Ties
Levi & Mees
Levi & Giel
Barb. Thanx zal straks eens het lijstje bestuderen haha :mrgreen:
Matsjo. Ja klopt, Mats vind ik ook ontzettend leuk en koel!
Mikevigo. Mike moet ik denken aan een oudere client van me, maar Vigo vind ik wel leuk :roll:
Haha hoe erg is dat dan?!
Zo Barbara :shock: , als blijkt dat wij een meisje krijgen heb je dan ook zo’n kickuh lijstje ? :mrgreen:
Er staan supernamen in zeg, ik was nog op zoek naar een tweede naam, en er staan echt wel kanshebbers tussen hoor!
Cin, ik heb een stoere jongensnaam, maar ik kan hem hier zeggen omdat we die zelf gaan gebruiken 8)
Maarre:
Sten of Ivar iets?
@Cin. wrote:
Barb. Thanx zal straks eens het lijstje bestuderen haha :mrgreen:
Mikevigo. Mike moet ik denken aan een oudere client van me, maar Vigo vind ik wel leuk :roll:
En vindt hub het niks dan?
@Matsjo wrote:
@Cin. wrote:Barb. Thanx zal straks eens het lijstje bestuderen haha :mrgreen:
En vindt hub het niks dan?
weet ik niet, nog niet laten weten hihi. Had nog een paar namen apart staan die ik echt leuk vind, voor dadelijk als hij wat meer tijd heeft om er goed over na te denken hahaha.
@Ceinwyn wrote:
Zo Barbara :shock: , als blijkt dat wij een meisje krijgen heb je dan ook zo’n kickuh lijstje ? :mrgreen:
Er staan supernamen in zeg, ik was nog op zoek naar een tweede naam, en er staan echt wel kanshebbers tussen hoor!
Cin, ik heb een stoere jongensnaam, maar ik kan hem hier zeggen omdat we die zelf gaan gebruiken 8)
Maarre:
Sten of Ivar iets?
Ja Sten is ook leuk!
@Ceinwyn wrote:
Maarre:
Sten of Ivar iets?
hehe jah hoor ! voor meiden heb ik er ook nog genoeg
ik en namen! mijn man en ik kunnen nooit kiezen! we moeten altijd enorm veel zoeken omdat onze namen goed moeten klinken in noors, nederlands, engels en spaans!! :o
Ivar is bij ons een mogenlijke jongens naam
Barb. Staan echt leuke naam tussen!
@Formally known as Vuegje wrote:
Ivar is bij ons een mogenlijke jongens naam
Mooi!
Ik hou van bijzondere namen. Niet té bijzonder, maar in ieder geval namen die je niet vaak hoort.
De naam die we nu hebben voor een jongen had IK ergens gevonden, maar ik dacht dat mankief het niks zou vinden, dus heb ik niets gezegd. Komt hij er vorig weekend zelf mee aan :shock: . Het is een naam die ik nog nooit had gehoord, dus dat is wel toevallig. Nu doet manlief natuurlijk net alsof hij de grote bedenker is uiteraard :roll: :lol:
Doen jullie trouwens aan en tweede naam?
Hier hebben we 2 jongens.
Rav & Nure… :inlove: :inlove: .