stilte weg ...???..

ja het is hier stil

hoe kunnen we dat veranderen ?

brainstormmmmmm hahaha

Hmm.11 x bekeken.geen reactie…

Mijn mening klap n heleboel berichten.er uit

Minder rubrieken om t overzichtelijker te maken

Kip > ei probleem.

Opschonen kan wel maar is dat het probleem? Ik denk van niet.

Ik wilde weer gaan meeschrijven en eerst kletsen over mijn twijfel enz… Maar ik zie dat er op.heel veel topics al maanden soms jaren niet gereageerd is. Jammer zeg!

Dan nieuw topic aan maken zou ik zeggen.

Ruud mee eens kip-ei

Maarrr als er al topic is over bepaald onderwerp zal iemand niet snel nieuwe zetten…

Denkt verder

Ik kwam na een hele tijd ook weer eens kijken. Maar viel me idd op dat het erg stil is.

Erg jammer, want ik vond het altijd een leuk forum. En nu ik bezig ben voor een 3e kindje leek het me leuk om weer verder te gaan waar ik gebleven was.

De site van kindje op komst is trouwens ook verouderd. Als je via de ovulatiekalender je ovulatie wilt berekenen kom je niet verder dan 2014

Daar heb je dan idd niks aan nee

Succes

De derde joh

Leuk !!

Ja spannend weer. Na een behoorlijk zware tijd heb ik een hele lieve vriend nu en zijn we gestopt met anticonceptie. Ivm mijn leeftijd kan het wel wat langer duren misschien, maar alles is mogelijk

@Pattycoat wrote:

Ja spannend weer. Na een behoorlijk zware tijd heb ik een hele lieve vriend nu en zijn we gestopt met anticonceptie. Ivm mijn leeftijd kan het wel wat langer duren misschien, maar alles is mogelijk

Succes! Hopelijk gauw een positieve test!

Spannend

Dat word dus klussen

Sneu zeg :lol:

Ik denk dat Facebook een ´storende´ factor is.

Tegenwoordig vinden mensen elkaar daar.

Zelf ben ik ook in een hele leuke ´Maart-mama´s’ groep terecht gekomen 2 jaar geleden.

ik denk inderdaad dat Facebook een grote rol speelt. Maar wat is het snel gegaan. 6 jaar geleden was het hier een enorme drukte.

Het was ook een tijdje terug in één klap opeens vrij rustig. Volgens mij ook doordat bepaalde vrij actieve personen er mee stopten.

Ook denk ik dat dit forum niet mee is gegaan in het smartphone tijdperk. OP mijn iphone krijg ik geen aangepaste site en ik kan ook geen app vinden. Ik zou zeker weer dagelijks online te vinden zijn, als die ontwikkeling was meegegaan met de tijd. Ik pak al lang niet meer elke dag mijn laptop.

Topic staat er nog steeds…
nog meer stilte,…
en kan niet eens nieuw topic aanmaken
dan maar op het oude reageren
HAALLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Hallo! :smiley:

heee Ninanien !!!

Haaaaaaai ?

Ging nog best snel Hedje gni gni

He jullie hier?