stijve tepels

Beetje vreemde vraag, maar sinds ik geen borstvoeding mee geef staan mijn tepels altijd stijf. Ik kan geen strak t-shirt meer aan zonder “radio”. Heeft iemand daar ook last van gehad?

hahahaha ja ik ook maar alleen de eerste paar weekjes, ze zijn gewoon hypergevoelig ofzo…

Heb geen echte oplossing…succes en hopelijk heb je gauw wat minder ontvangst op je radio… :lol: :lol:

@KT Belle wrote:

Beetje vreemde vraag, maar sinds ik geen borstvoeding mee geef staan mijn tepels altijd stijf. Ik kan geen strak t-shirt meer aan zonder “radio”. Heeft iemand daar ook last van gehad?




“Radio” :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Sorry geen tips… :oops:

Hmmm lastig…

Ik zou je niet kunnen vertellen wat je er aan kunt doen, maar wel wat je kunt doen om het minder/niet zichtbaar te maken. Heb je al een bh met een licht gevulde cup? Die werken goed om dat soort ongein onzichtbaar te maken hoor!



Groetjes Debke

ik had er in het begin ook last van ik heb de knoppen weggewerkt met een borstcompres. Die had ik toch nog over van de bv die ik gaf. Die dingen vallen in iedergeval minder op dan de knoppen.

Ik heb het al sinds de pubertijd en ik draag dus “dikke” bh’s. Helaas heb ik dus geen oplossing. De radio is hier helaas altijd aan :oops: :roll:

Ik heb ook andere tepels overgehouden sinds mijn borstvoeding.

Ben blij dat ik er iets over lees.

Heb er nog nooit iets over gevonden. Wel dat je borsten slapper kunnen worden enzo. Maar niks over tepels.

Ik vind dat ik echt zoogtepels heb gehouden. Grotere “knopjes” als daarvoor. Trekt dit nooit meer weg?

Euhm. Dewi is al bijna 4. Dus ik denk het zelf niet :?



Idd dikke bh’s aan helpen tegen te gaan dat je stijve tepels ziet.

Hier ook een radio!



Haha, ik was er eigenlijk wel trots op 8) , want voorheen werden mijn tepels bijna nooit stijf. Alleen bij dikke vette vorst… :shifty:

Zag hier laatst bij lingeriezaak soort kleine siliconen dingetjes om ze te ‘verstoppen’…dus als daar een markt voor is, ben je zéker niet de enige!