Stijgerhout babykamer?

Ik ben (nog)niet zwanger,maar we willen graag(als het een jongen word) een babykamer van stijgerhout, vind ik zo stoer,heb het nog nergens kunnen vinden dus heb nog ff de tijd…maar wie o wie weet het waar te koop, of heb je hetzelf te koop…laat het weten…

Wij hebben onlangs een hoogslaper van steigerhout gekocht bij zomerzoen.

Ze ontwerpen en verkopen hun eigen steigerhout meubels. Je kunt ze wellicht mailen om te vragen of ze ook heea kunnen maken voor een babykamer (ledikant, commode)

En heel eerlijk gezegt zou je het zo zelf kunnen maken, als je aan de planken kunt komen. Nieuwe planken geen probleem, maar de gebruikte is wat moeilijker.

(of je koopt nu vast wat nieuwe planken, laat ze lekker verweren in de tuin gooit er cement over, loopt dit lekker in etc etc :lol: )

Mijn man heeft gelukkig nog een paar losse gebruikte planken kunnen scoren bij een groothandel die steigerplanken verkoopt (en zoals ik het begreep de steigerplanken van de buren heeft verkocht aan ons :lol: de gebruikte dus, hij zal vast nieuwe ervoor in de ruil hebben gedaan :wink: ) en die hebben we gebruikt om oa de deur van de kast te maken. Die hebben we aan de deur van de paxkast geschroeft.

Om je een idee te geven (want een baby kamer is dit niet meer en ik ben er gewoon trots op :wink: ook een reden om te showen)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

als ik google op: steigerhout babykamer vind ik toch ook wel het eea overigens. Het is er dus wel al :thumbup:

Oja, wat ik overigens nog het moeilijkst vond was om er niet in door te slaan. Deze kamer is voor een kind en had echt wel kleur nodig voordat het een kinderkamer werd. (Siep is namelijk nog maar 3 jaar)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Het is er zeker wel. Heel veel bedrijven die meubels van steighout maken/verkopen hebben vaak ook baby en tiener meubels er bij zitten.

Kijk ook eens op marktplaats, veel bedrijven adverteren daar met meubels.

Via Google vind ik echt van alles, probeer dat anders eens. :slight_smile:

Ja heb het 1 en ander wel gevonden, maar niet echt voor baby;s, en wil er geen ledikantje bij daar doe ik dan een ijzeren wieg bij en dan kan ik de kast en commode blijven gebruiken voor dat hij ouder is…

Bedankt voor de tips…

Maar ergens zal hij/zij toch uit de wieg groeien :?

Maar goed, er is echt genoeg te vinden via google, ook commodes en kasten e.d.