stiekem zou het zo maar kunnen....

… dat IK hem ga winnen donderdag, die megajeckpot :slight_smile:

Heb gisteren tijdens mijn PA gesprek al aangegeven dat als ik opeens niet meer op kom dagen dat het daardoor komt.

Volgens mijn baas zat dat er niet in omdat hij die prijs al heeft geclaimd :wink:



Ik heb me wel al voorgenomen dat mocht ik hem niet winnen (wat ik overigens niet verwacht) ik een brief ga sturen naar de staatsloterij met iets van de volgende strekking:

dat het me flink van ze tegenvalt dat ze mijn lotnummer niet hebben getrokken omdat ik nu eenmaal vind dat ik na 8 maanden trouwe klant er nu wel eens recht op heb. Ik geef ze dan een week de tijd om die 27,5miljoen alsnog op mijn rekening te storten en anders stuur ik een incassobureau op ze af :lol: :wink:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hahahhaa :mrgreen:

Ik heb ook 27,5 miljoen in mijn portemonnee :mrgreen: :angel:

Ehm, ik wil je niet teleurstellen, maar de winnende loten zitten hier in mijn portomonee… :mrgreen:

wat kletsen jullie nou toch!.. Wij hebben de winnende loten…

:hand: liggen echt bij frank@.



We hebben namelijk een deal :angel:

dan neemt hij jou in het ootje!

@Daantjuh wrote:

dan neemt hij jou in het ootje!




jij mij :wink:



Hij :lol:

Wil je gewoon behoeden voor een teleurstelling…

Dames toch, het winnende lot ligt hier hoor :mrgreen:

Ik weet in iedergeval zeker dat ik het winnende lot niet heb. :mrgreen:















En toch blijven kopen he :mrgreen: :doh:

Leuk dat jullie aan postief denken doen, maar ik ga hem gewoon winnen of opeisen :slight_smile:



Lydia, remind me, wat was de deal ook weer??? :angel:

Dames sorry dat ik jullie moet teleurstellen maar hij gaat toch echt hier naar Leeuwarden toe :mrgreen:

:hand: :hand: :hand: :naughty: :naughty: :naughty: snap het wel meiden/heren dromen mag, hoewel dromen zijn bedrog :stuck_out_tongue:

ik ga morgen ook een lot halen. Het winnende lot ! :dance: :-*

@stillewater: ik laat je gewoon niet binnen, een beetje het winnende lot bij mij op komen halen??? Ben je nu helemaal door de beren besnuffeld :smiley:

@stillewater wrote:

ik ga morgen ook een lot halen. Het winnende lot ! :dance: :-*




Volgens mij heb je de rest vd berichten niet goed gelezen want ik heb het winnende lot

Nee Daan sorry, dat heb ik :dance:

  • oke jij wint*





    en denkt laat marieke maar denken dat zij winnend lot heeft, iemand zo uit de droom helpen is ook zo naar en vervelend.