sticky's en mededelingen?

Ik vind dat er altijd zoveel mededelingen en prijsvragen op een pagina staan. Ik moet soms echt naar beneden scrollen om bij de normale topics te komen…

Ik zie echt door de bomen het bos niet meer…

Kunnen mededelingen, prijsvragen niet op een speciaal forum…??

Missschien ben ik weer de enige, maar ik vind het echt irritant… :oops:

Vind ik eigenlijk wel een goed idee… :thumbup:

We gaan even overleggen. :wink:

:dance:

Nadeel is wel als we de prijsvragen etc weghalen dat ze dan minder opvallen. :slight_smile:

En mijn scherm is dermate groot dat ik evengoed alle topics wel zie. :mrgreen:

@ruud wrote:

Nadeel is wel als we de prijsvragen etc weghalen dat ze dan minder opvallen. :slight_smile:

En mijn scherm is dermate groot dat ik evengoed alle topics wel zie. :mrgreen:

Maar als je het bij-forum prijsvragen noemt weet ik zeker dat mensen er op gaan kijken hoor… :wink:

En neuh, IK Heb niet zo’n groot scherm :snooty:

voor mededelingen is al een aparte categorie toch?

Mij stoort het ook niet, maar op zich als het oudere topics zijn kunnen we ze wel naar beneden laten verdwijnen oid???

@Heleen wrote:

voor mededelingen is al een aparte categorie toch?

Mij stoort het ook niet, maar op zich als het oudere topics zijn kunnen we ze wel naar beneden laten verdwijnen oid???

ja klopt, maar misschien kunnen daar de prijsvragen ook bij…

Volgens mij staan er nu 5 of 6 in de huiskamer… :shock:

vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje irri :shifty:

:lol: ik moet ook naar benee scrollen en aangezien ik niet een muis heb maar een muispad :shifty: Op de laptop … is het nogaleens irri :oops:

Als test heb ik voorlopig even een actie hoekje aangemaakt in het forum. We gaan over een poosje kijken of dit werkt of niet. :slight_smile:

:dance:

:clap: tnx ruud :-*

het werkt (vind ik :wink: ) en het is veel mooier en praktischer :thumbup:

Lydia kwam en zij zag dat het goed was. :-*

haha die lydia…

maar ik vind het ook veel beter zo… ik vond het ook irri om steeds in de huiskamer ver naar beneden te moeten scrollen, dus top!