Stickertjes plakken

Ik weet even niet hoe ik het moet noemen, maar ik zoek op Internet om te printen zo’n tekening waarop kinderen een stickertje kunnen plakken als ze iets goed hebben gedaan. Zoiets wordt ook vaak gebruikt als kinderen zindelijk gaan worden. Iedere keer als ze netjes in het potje geplast of gedrukt hebben mogen ze dan een stickertje plakken. Ik wil het voor Lotte voor een ander doeleind gebruiken. Ik kan het alleen niet vinden op Internet… wie kan mij helpen???



Heeel veeeel dank!



Viratine

uh…lang leve DIY…



dus men neme een stuk karton, een zwarte stift, een liniaal…en hupsakee, aan de slag… :wink:

@fiep klophout wrote:

uh…lang leve DIY…



dus men neme een stuk karton, een zwarte stift, een liniaal…en hupsakee, aan de slag… :wink:


Zo doe ik het hier ook altijd :wink:

Via excel iets maken met blokjes en leuke plaatjes?

@fiep klophout wrote:

uh…lang leve DIY…



dus men neme een stuk karton, een zwarte stift, een liniaal…en hupsakee, aan de slag… :wink:






same here.

hier ook! De stickerkalender noemen ze hem. Kun je hem ook nog eens naar believen aanpassen. Hier komen ze dan bijv af en toe op een vakje waar ze mogen kiezen wat we eten of een toetje mogen kiezen of wat we op tv kijken of welk spelletje we gaan doen. Werkt prima!

Je kunt anders eventueel zoeken op beloningskaart.