stickersysteem

om Dave te stimuleren heeft hij op de koelkast een stickersysteem hangen… ik maak ze altijd zelf :mrgreen:

ik vond deze wel de moeite waard om te delen met jullie

de lege vakjes zijn voor een plas op de pot/wc de vakjes met het molletje zijn voor een poepje op de pot/wc

is een horizontale rij vol dan krijgt hij een cadeautje

is de verticale molletjesrij vol dan krijgt hij ook een cadeautje

is de kaart helemaal vol dan krijgt hij een groot cadeautje

( lijkt wel bingo :lol: )

hoe ziet jullie systeem eruit?

Whoeha, Mr Hanky…haaaaidihoooooo :mrgreen: :dance: cool…humor :mrgreen:

Wij hebben eigenlijk geen systeem, wij prijzen Chris gewoon de hemel in als hij wat op de wc doet :oops:

Maar misschien is het een ideetje om toch eens wat zelf te gaan maken…leuk zo creabea :thumbup: :inlove:

Ik vind 'm super leuk Colle, maar zo blijf je wel heel veel cadeautjes weggeven.

Amy is zindelijk wanneer ze haar luier niet om heeft, maar zodra ze een onderbroekje aan heeft gaat het mis. Bij haar zou dit dus volgens mij alleen helpen wanneer we een sticker plakken wanneer ze aangeeft dat ze moet plassen als ze gewoon een onderbroekje aan heeft.

Daarom denk ik dat ze er nog niet aan toe is. Maar ja, hoe kom je daar nou weer achter?

gewoon doen… en dan idd zoveel mogelijk prijzen op jullie manier…

Dave is nu voor het eerst zonder luier naar het KDV… dat durfde hij ineens… nou van mij mag hij… en daar krijgt hij echt wel een sticker voor…alleen al omdat hij het aandurfde :dance:

tja en dat hij dan veel cadeautjes krijgt… vinden wij niet erg… dit is het enige wat werkt… en wat hij niet weet is dat er steeds meer vakjes bij komen :lol: vorige kaart was met 5 plasjes een cadeautje en nu met 10…

dus de lat word wel steeds verder gelegd…

en na deze stoppen we misschien…of we doen er nog eentje met 25…

:mrgreen:

Hahaa wat een leuke stickerkaart, je hebt er wel werk van gemaakt :wink:

Serina kreeg in het begin ook stickers voor een plasje/poepje eerste kaarten 10 stickers en dan een cadeautje toen 1x 15 stickers en daarna een kaart met 20 stickers, die ook zo vol waren hoor 8)

Maar opeen gegeven moment was ik door de stickers heen en had niet zin om alleen voor stickers naar de winkel te gaan en had dus gewoon gezegt de stickers zijn op schat…nou goed het boeide haar niet zo heel veel want ze is nog steeds zindelijk dag en nacht :mrgreen:

Ik maakte de kaarten zelf bijv. 10 rondjes en een zelf getekende wcpot :lol:

Bij ons mocht Tycho voor een plasje een kleine sticker en voor een drol een grote sticker plakken aan de binnenkant van onze voorraadkast.

Nu is die deur tot 1 meter helemaal vol geplakt met stickers en Tycho is zindelijk. Als nu die deur open gaat zegt hij ook dat zijn de stickers voor het leren plassen op de wc.

Die is leuk colle :thumbup:

Op dit moment ben ik niet actief met trainen bezig, dwz hij heeft gewoon de luier om. Maar ik vraag hem wel regelmatig of hij op de wc wil poepen als ik merk dat het zijn poeptijd is. Waar hij bij actieve training na een dag een hekel kreeg aan de wc, vindt hij het nu nog steeds leuk. Hij zit minimaal 1x per dag op de wc en er komt altijd een plas.

Mijn systeem: een ansichtkaart waar stickers op geplakt worden: kleine sticker voor de plas en een grote voor de poep :wink: Maar voor een plas hoeft hij eigenlijk niet altijd meer een sticker, daar vraagt hij dan ook geeneens om. Maar de poep vind ik natuurlijk knap :thumbup: dus die wordt beloond :mrgreen:

Als het weer lekker weer is laat ik hem wel in zijn onderbroekje lopen. Hopelijk valt het kwartje dan echt :pray:

:lol: :lol: :lol: het lijkt wel januari 2006 zindelijk worden topic :mrgreen:

Wij zijn hier ook :mrgreen: Na de stickerlijst van Colle bedacht ik me dat ik er ook eens flink mee bezig moest zijn ipv de ene dag wel en de andere dag niet. Afijn, gisteren een nieuwe stickerlijst uitgedraaid en Amy een onderbroekje aan gedaan met de boodschap dat ze wanneer ze moest poepen of plassen en dit op het potje zou doen, ze een sticker kan verdienen. En ja hoor, de klik is ook bij haar geweest. Ze loopt met haar onderbroekje aan en nog steeds geen ongelukje gehad. Mama en papa zijn trots :inlove:

:clap: :clap: goed zo Amy :thumbup: