Stickers op muur

De oudste krijgt / heeft een nieuwe kamer… Nu heb ik van die hele grote sticker dieren… In het bruin… Ik wil ze eigenlijk op de muur gaan plakken maar denk je dat hij er al bang voor is? Zodat ik er beter even mee kan wachten? :think:

misschien even hier een plaatje laten zien? En vooral hem zelf de stickers laten zien en vragen/kijken of hij ze leuk vindt?



Ieder kind is anders, en angsten zijn nogal grillige dingen. Ik denk dat jij degene bent die het beste kan inschatten of hij er bang van zal worden of niet :wink:



(overigens kwam bij nano het begrip angst voor dat soort dingen pas op een veel latere leeftijd, volgens mij ergens tegen de 3 jaar)

Ja en volgens mij is dat ook zo’n beetje de leefdtijd al kunnen die hele kleintjes natuurlijk niet zeggen waarom ze huilen…

Stan heeft al heel lang een dierenfiguur op de muur…





En het gaat heel goed hier… Maar ja, elk kind is toch wel anders, en misschien komt het ook wel omdat Stan niet anders gewend is…

Wat een leukerd!!! Alleen deze is vrolijk van kleur… Deze is bruin… Maar deze week gaan we ze plakken zal er dan een foto van plaatsen…

oh wat leuk



Kun je die stickers ?

evt ook later zonder beschadiging verwijderen



ik wil een ollie voor Sem hahha

(zoon lief is hellemaal fan van Olifanten)

Hanneke, bedoel je de stickers van Daantjuh?

De giraf van hierboven is namelijk gewoon behang en hebben we met behangplaksel vastgemaakt. Je hebt er wel heel veel figuren van… (heb via internet besteld…)

Oh okeej,…



Nou eens even een xtje zoeken dan

erug leuk hoor !!