sterretjes

Wanneer zijn kinderen oud genoeg voor sterretjes?

Ik vind Maaike nu nog te klein. Wat vinden/doen jullie?

Ik heb ze wel gekocht,en kijk vanavond wel of het wel of niet kan.

ik zou ze niet aan haar zelf geven hoor het is behoorlijk heet die vonkjes die eraf komen

ik denk een jaar of 3 1/2 - 4 dat het dan wel kan met sterretjes misschien



ik zou ze in de grond steken en er samen naar kijken :wink: (anders heb je kans dat ze boos word als jij ze wel vast houd en zij niet mag (tenminste ik heb wel zo’n driftkikker :lol:)

Ons zoontje heeft wel sterretjes vast gehouden…Doet er voorzichtig mee, en hij vind het hardstikke leuk :inlove:

Zou het gewoon proberen.

Gewoon proberen, en kijken wat ze ervan vind …

Als je lange koopt, dan springen de vonkjes niet tegen de handjes!

En als ze het niet leuk vind in de grond zetten …

Las net dat een sterretje toch nog een temperatuur haalt van 1500 graden dus niet geheel ongevaarlijk.

Nee ik vind die dingen ook nog te heet worden hoor.

Familie had haar een pakje gegeven; wat ik dus weer heb afgepakt (met een huilend kind tot gevolg :? )dus daarom was ik even benieuwd of jullie het wel normaal vonden om een kind van 2 sterretjes te geven.

Volgend jaar snapt ze denk ik beter dat ze het een beetje van zich af moet houden enzo.

Ze heeft haar hand van de week ook al in een waxinelichtje gestoken omdat ze het zo mooi vond :eh: .

Beetje te laat, maar toch.

Micah heeft ook gewoon sterretjes gekregen. We zitten er dan bovenop hoor.



En hij vind het echt prachtig.



Natuurlijk worden die dingen (te) heet, maar goed met water en papa in de beurt is er niets gebeurt…

merijn ook, hij vindt het prachtig

erbij gebleven en hem gelijk loslaten als het sterretje op was. maar hij begrijpt gelukkig al goed dat het heet is, net als met kaarsen en thee emzo

maar ik blijf altijd waakzaam

Blijf ook dan heel goed opletten, die kleding van tegenwoordig vliegt zo in de brand!

En zo’n stokje kan gaan buigen als ie opbrandt en blijft ook nog eens gloeiend heet als ie uit is.



Ikzelf zou ze niet door mijn kinderen vast laten houden, maar in de grond zetten.

o ik vind het zelf al doodeng om die dingen vast te houden dus mijn zoontje mag voorlopig echt nog niet.

pffff hou mijn hart vast voor de pubertijd :shifty:

Ik heb ze vorig jaar in een pot met aarde gezet. Ideaal. We konden ze wel afsteken, maar hadden ze niet in de hand (ik ben er zelf bang voor :mrgreen: ).

Dit jaar was ik aan het werk, dus niet thuis. Maar de kinderen hebben heerlijk geslapen. Het was hier ook zo mistig dat we niks konden zien en er is dus ook minimaal aan vuurwerk afgestoken. Ik kon mijn eigen voeten niet eens meer vinden (en kon dus ook heel fijn niet naar huis)

ben me rot geschrokken kind van een paar huizen verderop is er een vonkje op zijn want terecht gekomen

het kindje is 2 jaar oud en moest naar het ziekenhuis 2 e graads verbranding op zijn handje







mijn dochter krijgt ze nooit

Ik vindt een kind nooit groot genoeg voor sterretjes. Mijn moeder heeft ooit meegemaakt dat een sterretje door de hitte krom ging en een soort van om de hand van het kindje heen ging. Zoiets kan altijd gebeuren.

Sterretjes doen wij alleen in de grond of ik hou hem zelf beet.