Sterretje06 stelt zich voor

Hallo ik ben Daphne 27 jaar en weet sinds vrijdag dat ik in verwachting ben.

Voor mij is het allemaal niet zo vanzelf sprekend en we waren dan ook verbaasd toen de test positief was.

In 2006 ben ik voor het eerst in verwachting geweest en is het helaas bij de 7 de week mis gegaan, dit heeft me toen enom aangegrepen.

Ik heb vanaf die tijd tot nu nog 4 miskramen gehad en heb al meerdere onderzoeken gehad. Helaas niets te vinden, bij mij alles goed en bij mijn vriend ook. Het enige dat ze wel vond was dat mijn bloed niet goed genoeg stolde, maar dat was niet zo extreem dat ze er gelijk iets mee deed. Ik heb nog een half jaar clomid gehad en nadat ik hiermee klaar was ben ik ook niet meer naar de gynaecoloog geweest, ik had het helemaal gehad met alles en we wilde gewoon nu onze rust…

Dit is dus ongeveer 1 jaar geleden…en nu ben ik dan in verwachting, 5 weken…erg spannend. Komende vrijdag moet ik voor een echo gaan, ze willen me toch onder controle houden…ivm mijn bloedstolling.

welkom sterretje

hopelijk blijft je beebje nu lekker zitten :pray: :pray:

hoi welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap succes vrijdag met de echo!

welkom en veel plezier hier

en

:pray: dat ie blijft zitten :hug:

Hoi,

Welkom op het forum.

Veel lees en tik plezier.

Groetjes Romata :-*

Gefeliciteerd!!! Hopen dat het nu allemaal goed gaat…

Welkom en veel lees en schrijfplezier.

Welkom en van harte met je zwangerschap!!! Kom je bij de maartmama’s meeschrijven?? :pray:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=76150&start=0

welkom en veel forumplezier