Sterre stelt zich voor..

Hallo allemaal, ik ben Sterre, ik lees al een poosje mee, en omdat ik van plan ben binnenkort met de pil te stoppen leek het me leuk om alvast mee te kletsen.

Ik heb al 2 kinderen van 10 en 6, die heel graag een broertje of zusje zouden willen krijgen!

Tot ziens op het forum, groetjes van Sterre

welkom hier en veel lees en schrijf plezier



groetjes loessie

welkom en veel plezier hier

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Hoop dat t snel raak mag zijn

Bedankt voor de reacties,

Polla…heb je website bekeken, ben erg geraakt…wat een mooi mannetje was Loek zeg…

Hoi Sterre! Welkom op dit leuke forum! Veel plezier hier!

welkom en veel plezier

Hey,



We hebben mekaar al elders gesoroken op dit forum, maar toch nog



:: welkom ::

Hoi Sterre,



Welkom op het forum.

Weet je al wanneer je met de pil stopt, en ga je eerst ontpillen, of meteen voor het eggie.



Groetjes, Lotte

Hoi Lotte, ik ben van plan nog 1 pilstrip te nemen (morgen beginnen, nu nog ongesteld) en daarna stoppen en dan zien we wel, niet echt ontpillen dus, maar ook niet m’n eisprong in de gaten houden enzo.

Dat zeg ik nu wel zo makkelijk, maar het houdt me wel nu al enorm bezig! Was vanmorgen zelfs al misselijk!

Dus over 4 weken ben ik van plan ook zo’n ticker te nemen die ik hier en daar tegenkom, het duurde even voor ik begreep wat ‘redday’ betekende!

Ik weet eigenlijk niet eens of ik een regelmatige cyclus heb, dus dat kunnen we dan eens in de gaten gaan houden:)

Welkom hier, en veel plezier !

Hoi Sterre,



Ik wilde ook eerst graag weten of ik een regelmatige cyclus heb, dus ik ben nog wel aan het ontpillen.

Nu heb ik een veel duidelijker beeld van mijn cyclus.

Ik wilde het ook graag weten omdat in mijn familie en omgeving verschillende mensen erg onregelmatig waren na het stoppen met de pil, of zelfs helemaal niet meer ongi werden.



Tot nu toe hoor ik bij de gelukkigen, die wel meteen vrij regelmatig is, maar toch wachten we nog even tot augustus voordat we voor het eggie gaan.

Welkom!

Bedankt allemaal, het is nu al gezellig :slight_smile:

Succes en

Welkom Sterre en hopelijk is je cyclus regelmatig, maar krijg je niet de kans om daar te lang op te letten :wink:

Hoi Sterre, Welkom op het forum.



eh, waarom nog 1 strip opmaken? :think:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Nog 1 strip omdat we nog niet lang geleden verhuisd zijn en ik een nieuwe baan heb, daar wilde ik nog even aan wennen voor we aan een nieuwe fase in ons leven beginnen. Behalve dat het nog maar afwachten is of het wel lukt, dat afwachten alleen al vind ik al spannend genoeg! Het aanmelden op dit forum maakt dat het al veel dichterbij komt trouwens…vanaf nu mag ik van mezelf meer nadenken over hoe het zal zijn als er nog een baby bij zou komen

hoi hoi



Welkom hier en ik zou zeggen veel lees en schrijfplezier en ik hoop dat jullie zwangerschapswens snel in vervulling mag gaan.

Welkom