stepper

Ik ben al een paar jaar punten aan het sparen bij de plaatselijke supermarkt hier, en nu mag ik eindelijk een kado uitzoeken 8) . Al bladerend door de catalogus viel mijn oog op de Stepper Rock Twister. Een stepper dus.

Ik baal ervan dat het er de laatste tijd (twee kleine kindjes, een man met wisselende diensten, een eigen huis aan het bouwen) niet meer van komt om te sporten. Ik heb echter wel tijd om wat te doen als de jongens op bed liggen. Alleen kan ik dan niet mijn rondje gaan joggen.

Mijn vraag is dus of iemand van jullie ervaringen heeft met een stepper. Geeft, bijvoorbeeld, drie keer in de week een half uurtje steppen resultaat? Voordeel is wel dat het apparaat niet veel plek inneemt.

Bedankt alvast voor jullie antwoorden :mrgreen:

wij hebben een crosstrainer (is denk ik een soortgelijk apparaat). Als ik er consequent op ga staan, dan werkt het echt! Conditioneel en ook strakker in mijn vel. Het gevaar (en bij mij dus waarheid) is dat de discipline verloren raakt, en dat het ding dan stof staat te happen.



Mijn man een fanatieke hardloper vind het niet echt wat, omdat hij de buitenlucht mist, en op een kleine oppervlakte staat te sporten. Hij mist de vrijheid.



Het is dus of je de discipline op kan brengen, en niet ook de buitenlucht gaat missen. Dan werkt het wel!

Wij hebben een officieel spinningapparaat gekocht en daar hebben we de eerste weken fanatiek gebruik van gemaakt en ook die staat nu stof te happen, alweer bijna 2 jaar :think:



Ik denk dus ook als je de disipline kunt hebben om hem zeker meerdere keren per week te gebruiken dat het heel goed zal zijn. :wink: :mrgreen:

Tja, en dan moet ik toegeven dat ik niet erg veel discipline heb wat dat betreft. Nog maar even over nadenken misschien :? Of anders maar gewoon de friteuse bestellen :angel:

Kan ook heel lekker zijn :wink: :mrgreen:



En je krijgt dadelijk in jullie nieuwe huis en tuin nog genoeg conditietraining. En dan ook nog de paardjes :wink: :thumbup: :mrgreen:



Oftopic: ben geslaagd voor jullie Luca, ben helemaal happy ermee, hopelijk jullie ook :wink:

ik heb er ook 1 vol goede moed begonnen maar moet nu eerlijk toegeven dat ik het niet meer doe puur luiheid hoor ik merkte er weinig van dat ik het een uurtje per dag deed :oops:

ik heb er ook 1… ik heb er 1 waarbij je ook je armen gebruikt!



het werkt wel als je het regelmatig doet :mrgreen: kijk maar naar mn onderschrift :mrgreen: