Toch graag weer even jullie gedachtes over t volgende:
ik heb al en onderwerp staan over bang na tornado.
Het naar bed gaan is werkelijk drama! lijkt met de dag erger te worden!We wetne onder hand niet meer wat te doen.vanavond lief naar boven en op har kamer begon t:jammeren,smoesjes(werkelijk alle smoejes die bestaan),vn jammeren naar huilen,van huilen naar krijsen,van krijsen naar buiten haar zelf zijn.Totaal overstuur.
Wij doen:lief,begripvol,voldoen aan haar vragen,boos,erg bos,onder de koude douche(met de reden dat ze dan even uit haar overstuur zijn komt,dit helpt voor een minuutje)even naar beneden.
Tot ze vanavond tegen mijn vriend zei,toen ze even rustig was,er zit een stem in mijn hoofd die zegt dat ik stomme dingen moet doen en daarna zegt hij stomme savannah…
De schrik zit nu nog in mn hart.
Weet echt even niet meer waar ik t moet zoeken.
Ja ze is slim en heeft veel fantasie,maar dit kan toch geen fantasie zijn? Toch?
Wil morgen vroeg naar de ha.Alleen om dit allemaal aan hen voor te leggen.Komt dit allemaal voort uit de angst die ze heeft gekregen sinds de tornado?
Morgenmiddag gaan we op vakantie,dus ik hoop echt dat ik morgen vroeg terecht kan.
Iemand hier ervaring mee of iemand en tip of suggestie?
Groetjes
fantasie of niet. Dit moet je echt zeer serieus nemen.
sterkte bij de ha.
Wat een schrik joh! Hoe is het gegaan bij de huisarts? :hug:
hier ben ik ook wel benieuwd na…
boh krijg er kippevel van, ben ook benieuwd hoe t gegaan is, wat goed van je dat je dit meteen serieus neemt!!
hoi
net terug van vakantie.Heb de ha niet gebeld.Ik dacht toen,als ik nu bel dan kan ik toch pas na de vakantie terecht.
De vakantie ging goed.Slapen ging beter.Ze klaagde niet over keel/buikpijn…totdat ze naar bed moest.Iig heeft ze het niet meer over de stemmen gehad.Heb er met opzet ook niet met haar over gepraat.Ik wil het toch nog even aankijken.Kijken hoe het vanavond en dit weekend gaat.
:hug: :hug: :hug:
Sunce, ik kan je niet helpen. Goed dat je vandaag naar de HA gaat (is het al gelukt met een afspraak)? Moeilijk dit, maar zou het zeker serieus nemen. :hug: en ik wens jullie een rustige vakantie toe.