ik heb af en toe last van steken om en om afwisselend aande linker of rechterkant. vrij onderin mijn buik, is dit nu de welbekende bandenpijn wat ik overal lees?
ik dacht namelijk dat dat pas veel later begon… :think:
Ik heb ook vaak steken (gehad). Soort van die bliksemschichten noemde ik het. Volgens de vk kon het geen kwaad en was het juist een goed teken.
@cees77 wrote:
Ik heb ook vaak steken (gehad). Soort van die bliksemschichten noemde ik het. Volgens de vk kon het geen kwaad en was het juist een goed teken.
daar lijkt het idd wel op, een soort korte, felle bliksemschicht.
Fijn te horen dat het juist een goed teken is
groei van je bm kan ook pijn doen
Ik heb een paar keer 's nachts na mijn NOD vreselijke steken en buikpijn gehad. Ik dacht toen dat het een opkomende menstruatie was, maar normaal gesproken heb ik dan even (een paar uurtjes) heftige pijn/krampen, een beetje koorts en dan breekt het door. Dat het nu een paar nachten achter elkaar was, zonder dat er een menstruatie kwam vond ik vreemd.
Na 3 dagen toch maar eens een test gedaan en ik bleek ‘gewoon’ (zo gewoon vind het niet hoor ) zwanger te zijn. Maar wat die pijn is geweest… geen idee…
Mijn vriendin had het over innestelingspijn, maar dat zou wel wat laat zijn volgens mij, 15-16 dagen na de eisprong en ook aangezien de test kort daarna al knalpositief was.
Ik heb ze ook enorm gehad en zo erg dat ik niet meer kon lopen…
Ik heb er ook last van. Zo komen en gaan. Maar ook geen idee wat het zou kunnen zijn.
Hopen dat ze snel weg gaan, geeft toch wat onzekerheid.
Liefs A
Ik heb het ook, maar had het voor mijn idee met mijn vorige zwangerschap pas op het laatst.
Ja inderdaad, groeien van de baarmoeder is gevoelig, evenals het krimpen straks, daar had ik in mijn kraamweek wel wat last van, vooral met voeden :?
Ach, tja… het is het allemaal waard.