Steken na paar dagen eisprong, maar nog te vroeg voor innest

Hoi allemaal,

Even een vraagje; ik heb een paar dagen mijn eisprong gehad en ook geklust. Is nu ong 3 Ã 4 dagen geleden.

Ik heb op het moment erg last van krampen en steken in mijn buik, alsof je verkeerd hebt gegeten zeg maar… dat is dus niet het geval hoor, ik probeer alleen dat gevoel te verwoorden. Heb geen opgezette buik dus is ook geen gas ofzo.

Mijn vraag is kun je al kramp hebben vòòr je innesteling en zwanger zijn of zeggen deze steken en raar gevoel in buik niet zoveel?

Kun je een innesteling voelen?

Graag jullie antwoorden!

Sanna

Heb net even op internet gekeken en toen kwam ik dit tegen;

>Na 3 zwangerschappen, ken ik er wat van, en mijn medische achtergrond

>helpt me veel vooruit. Ik had bij elke zwangerschap een week na mijn

>eisprong ook precies het gevoel dat ik terug een eisprong kreeg…

Dit is dus inderdaad het gevoel wat ik nu ook heb, ook ong. 6 dagen na mijn eissprong, inderdaad alsof dat eitje weer terug springt ofzo…

Als er dames zijn met zo’n ervaring hoor ik het heeel graag…

Hoi Sanna,

Op een ander topic van jou las ik het volgende:

“Paar dagen geleden had ik dus mijn eisprong, heb deze weer erg goed gevoeld, om precies te zijn de 11e en 12e dag van mijn cyclus. We hebben geklust. Ben benieuwd of er een zwangerschap op komst is…”

Een cyclus duurt gemiddeld 28 dagen en je eisprong is gemiddeld 14 dagen voor je ongesteldheid. Nu kan dit varieren van 10 a 16 dagen, dus je eisprong is meestal tussen dag 12 en 18 van je cyclus.

Als jij zegt dat je nu weer steekjes hebt op dag 11 en 12, dan denk ik eerder dat je nu je eisprong hebt gehad. En niet een paar dagen geleden. Ik weet niet of je de afgelopen dagen ook geklust hebt?

En meestal duurt het 5 a 6 dagen voor je bevrucht eitje zich gaat innestelen, dus ik zou gewoon even afwachten hoe jij je over een week voelt.

Groetjes Saskia

Hoi Sassie,

Ik heb een cyclus van 26 dagen, en ik denk dat ik de 11e/12e dag van mn cyclus mn eisprong heb gehad (weet het dus niet zeker).

Op de 16e dag, dus gister, opeens rare steken/krampen. En een innesteling duurt min. 5 1/2 a`6 dagen (kan dus ook langer). Misschien dat ik dus toch een innesteling heb gevoeld?

Ik weet het ook niet zeker hoor…

Groetjes Sanna

Hoi Sanna,

Hm, volgens mij had ik het gisteren niet zo goed gelezen, haha. Als ik nu alles weer nalees, dan begrijp ik dat je dacht dat je eisprong op dag 11 of 12 was. En met een cyclus van 26 dagen kan dit inderdaad wel kloppen.

Ik heb op internet gelezen dat het eitje na 4,5 a 5 dagen in je baarmoeder arriveert, daarna zou je dus de innesteling hebben. Dat zou dus best wel kunnen kloppen met de klachtjes die je nu hebt, spannend hoor!

Ik heb afgelopen nacht mijn eisprong gevoeld (denk ik dan he) dus ik ga nu het spannende deel van mijn cyclus in…

Groetjes Saskia

Hoi hoi,

Het is inderdaad altijd spannend de dagen rond je eisprong. Hoop dat het raak is voor ons allebei! En alle anderen natuurlijk!

Als je me vraagt hoe ik me nu voel is alles eigenlijk heel normaal, geen krampen of steken meer, ik wil me ook geen dingen inbeelden zeg maar. Ik ga over een week testen en we will see!

Groetjes Sanna