Hallo allemaal,
Sinds 2 weken heb ik steken links onder bij mijn lies. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik na 3 dagen mijn nuvaring uitgehaald. Ik ben gewoon ongesteld geworden maar bleef de steken houden. Heb afgelopen zondag en vanmorgen voor alle zekerheid toch maar een test gedaan, maar die waren negatief. Alles spreekt dus tegen maar ik blijf die pijn voelen, die sinds gisteren overigens meer zeurderig/spierpijnachtig is geworden. Ik heb komende vrijdag een afspraak bij de dokter, maar blijf maar twijfelen omdat ik constant die pijn op de achtergrond voel…Dus zou ik toch zwanger kunnen zijn of maak ik mijzelf gek om niks?
Bedankt!
Beste twijfelaar,
de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar de kans dat je zwanger lijkt lijkt mij klein. Heb je nog meer zwangerschapsverschijnselen waarom je denkt dat je zwanger bent?
volgens mij is het niet slim om de nuvaring voortijdig te verwijderen. Gelukkig ben je ongi geworden, dat maakt de kans op een zwangerschap klein. Succes bij de dokter!
Nou ik voel vanalles nu, maar dat zal wel zijn doordat ik nu ook veel gelezen heb over zwangerschapsverschijnselen. In ieder geval niks duidelijks zoals overgeven. Ik heb de nuvaring er na 2 weken uitgehaald, dus een weekje eerder gestopt volgens mij kan dat geen kwaad?
Vindt het wel raar hoor constant dat drukkende, stekende gevoel bij mijn eierstok/baarmoeder…maar goed, hopelijk wordt ik vrijdag wijzer bij de dokter!
Bedankt voor de reacties en succes met zwanger worden!
Overigens, zou het bij mij nu niet gepland maar wel gewenst zijn!
volgens mij, tenminste dat is bij de pil zo is juist de middelste week het minst erg idd als je iets vergeet :shifty: maar ja je weet het maar nooit…