Mijn man en ik zijn weer aan het klussen. We weten immers niet wanneer ik een eisprong heb vanwege mijn onregelmatige cyclus.
Ze zeggen dat het beter is als de vrouw ook klaarkomt en dan met name wanneer de man al is geweest. Door het samentrekken worden de zaadjes dan omhoog getrokken zeg maar.
Maar nu komt het. Sinds dat we deze ronde aan het klussen zijn heb ik steekjes in mijn zij ( bij mijn rechter eierstok in de buurt). Dit is alleen als mijn hoogtepunt bijna komt en als het hoogtepunt bezig is. Daarna is het weg. Wel heb ik daarna steekjes in mijn vagina.
Ik vind dit zo apart. De eerste keer dacht ik nog, dat kan maar nu is het al 3 x voorgekomen.
Herkent iemand dit en wat is het?
X Linda
Weet dit helemaal niemand???
Hi,
sorry, heb geen idee! misschien heb je last van je eisprong ofzo?
succes!
Sorry, geen ervaring… Misschien afwachten tot over 2 weken? Misschien heb je je eisprong gehad!
Geen steken in mijn zij, maar wel eens buikpijn. Of eigenlijk meer buikkramp. Ligt er net aan waar ik ben in mijn cyclus. Meestal vlak voor mijn menstruatie.
Ik denk ook aan een eisprong :think:
ik denk ook eisprong!
Dat was waarschijnlijk inderdaad mijn eisprong want nu 2 weken later ben ik ZWANGER. Ik heb net getest. En niet eens met ochtendurine. Ik had zelfs 3 koppen thee op en mijn urine was nogal licht van kleur dus ik dacht dat wordt niks, maar ik had ineens testdrang.
Nog voor de controle streep stond en er een dikke plus op.
gefeliciteerd :dance: :dance:
Zie maar
Gefeliciteerd zeg, geniet ervan! :inlove:
GEFELICITEERD
ik had precies hetzelfde vorige week zondag dus wie weet
hahaha
Dat is even cool!
Gefeliciteerd!
dat was idd een bijzondere eisprong!
:lol:
Hartelijk gefeliciteerd!!
Geniet er maar lekker van.
Bianca ook spannend voor jou zeg!! Ik duim voor een brusje voor Nikki & Noah :inlove:
@chris1981v wrote:
Bianca ook spannend voor jou zeg!! Ik duim voor een brusje voor Nikki & Noah :inlove:
dank je lief van je :-*
Gefeliciteerd :inlove: