Hallo Dames,
Ik heb sinds ik borstvoeding geef een paar keer per dag last van steken in mijn borsten net of er duizenden punaises tegelijk ingestoken worden, weet iemand wat dit is???
een toeschietreflex? :think: Punaises klinken meer ‘prikkend’ dan ‘stekend’…
Ja prikkend dan,moeilijk uit te leggen maar zo voelt het iig,dus dat is dan die toeschietreflex?? voel het namelijk ook weleens als Jayden wakker word en begint te huilen :eh:
Ik voelde na een tijdje (niet direct in het begin van de bv-periode) de tsr te pas en te onpas :roll: Compleet met lekkende (.)(.)!! Ik zou dus denken dat het dat is, ik stelde me altijd voor dat de melk door de melk kanalen ‘trok’, zo voelde het voor mij.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dat is TSR!! :inlove:
Ik vind dat dus een fijn gevoel…krijg er nog steeds een glimlach van als ik dat voel…
En weet je…toen ik zwanger was van Celiza…wist ik dat al voor de test…want ik kreeg een soort TRSgevoel waarschijnlijk op het moment dat ze innestelde :inlove:
En die dagen daarna kreeg ik het gevoel heel af en toe…ik had raar staan kijken als de test toen niet positief was…dus als ik ooit nog een beebje krijg zal ik denk ik daar aan herkennen…de TRS persoonlijk vind ik het 1 van de mooiste dingen die bij de babytijd hoort :mrgreen:
Maar ik ben een ‘‘raar’’ mens
@renzosmam wrote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa dat is TSR!! :inlove:
Ik vind dat dus een fijn gevoel…krijg er nog steeds een glimlach van als ik dat voel…
En weet je…toen ik zwanger was van Celiza…wist ik dat al voor de test…want ik kreeg een soort TRSgevoel waarschijnlijk op het moment dat ze innestelde :inlove:
En die dagen daarna kreeg ik het gevoel heel af en toe…ik had raar staan kijken als de test toen niet positief was…dus als ik ooit nog een beebje krijg zal ik denk ik daar aan herkennen…de TRS persoonlijk vind ik het 1 van de mooiste dingen die bij de babytijd hoort :mrgreen:
Maar ik ben een ‘‘raar’’ mens
Het gevoel vond ik niet echt prettig, maar de gedachte dat daardoor die kostbare melk door mijn borsten schoot… Prachtig!
(al vond ik het VET IRRITANT dat er tijdens de voeding te weinig kwam, terwijl er tussen de voedingen in steeds een tsr kwam, met lekkage. Dan dacht ik: waarom deden jullie dat net niet? :twisted: )
Het gaat trouwens minder zeer doen na een tijdje hoor (bij veel moeders dan)
Jaaaa, hoe noemde zo’n borstvoeding boek het ook alweer… een zoete pijn :mrgreen: ! Bij mij is het trouwens nooit echt minder geworden, dat geprikkel, maar net als Sas vind ik het wel ‘lekker’… ahum, hihi. Enige verschil is dat na verloop van tijd het lijkt of mijn tepels steeds meer gaan lanceren en haast door de compres heen prikken als ze op een ongepast moment een TSR hebben :roll: :lol: . Had ik bij Saba nooit, nu wel. Maar ik kan me indenken dat ook tepels na een lange voedperiode andere vormen en trekken gaan krijgen :think: ?
Dank je Jassie…dacht al even wat heb ik nou weer geroepen…ik vind het dus echt een fijn gevoel :shifty:
En hier ook wel anders dan bij Renzo…kan nu net een week ofzo zonder compres erin :eh:
En dan is het nog op eigen risico :lol:
8)
zonder compres??? :shock:
wow… Mijn . . doen echt waar ze zelf zin in hebben… Schieten te pas en te onpas…
Iedereen is doelwit… :roll:
Ik ben 5 maanden verder…vond het wel tijd om eens zonder koffiepad te kunnen…
Maar als ze drinkt is het ook oppassen geblazen… :lol: …als ze m laat schieten onder de TRS is alles de pineut!
Afstandsbediening,telefoon,laptop,bank,man,ander kind…poes :lol:
Mijn vriendin heeft het thuis als ze het over mij heb dat haar man dan zegt…dat is die met die spuittiet toch!? :eh:
:shifty:
@renzosmam wrote:
dat is die met die spuittiet toch!?:lol: :lol: :lol: * ligt in een deuk *
Zonder compres :shock: … néé, onmogelijk… ook na 8 mnd. Saba voeden liep ik nog te pas en te onpas te lekken op allerlei momenten en dat lijkt nu net zo te zijn :roll: . Ik ga de deur niet uit zonder een extra setje… heb een stapeltje op de slaapkamer, in de badkamer, in de auto, op kantoor in m’n bureaula, in de verzorgingstassen van de meisjes, in m’n kolftas, in de provisiekast, op zolder naast de wasmachine, in m’n handtas, bij m’n moeder, bij m’n schoonouders, nou ja… je snapt het :mrgreen: !
Ook leuk: tijdens een voeding lekker naast je beeb in slaap vallen en dan wakker worden met een hele natte pyama :? plak plak :eh: en een plakkerige beeb/bed zeiknat :mrgreen:
o ja en ook nog weleens met een bescheten beeb wakker worden, incl.vlekken op het laken,de molton en ook nog het matras :shock: (had ik van de week toevallig ) leuk hoor die spuitluiers :roll:
Ja, dan is een beeb-met-slaapzak best handig :shifty:
spuittiet… :eh:
spuitluiers… :think:
:lol: :lol: :lol: :lol: Lekker he, bv… :mrgreen:
Kolf nog maar 2keer en dan nog… sjongejonge…