Steken in buik

Heb met 7, 5 week een echo gehad. Hartje zien kloppen. Dus :inlove: .

Maar ondertussen zijn we een aantal weken verder, en as maandag moet ik weer naar de VK voor een termijn echo, en de twijfel slaat toe!

Heb sinds een dag of 3 steeds steken in mijn buik. Zo’n beetje overal.

Is niet zo pijnlijk dat ik niet meer kan staan, maar een vervelend gevoel is het wel!

Voor de rest ik moest steeds 3 á 4 x per nacht eruit om te plassen, nu 1 x (dat moest ik voor de zw.schap ook).

Ik kon vanaf het begin ook slecht op mijn zij/buik liggen omdat ik echt een bobbel voelde soort van tennisbal, maar nu heb ik ook het idee dat dat er niet meer zit, of zou dat uitegbreid nu kunnen zijn naar een grote bol?

Heb verder geen bloedverlies oid…

denk je BM die aan het groeien is!

ik heb ook wel soms steken of soort van krampen, maar dat is gewoon je baarmoeder die groeit

en zolang je verder geen helderrood bloed verlies hebt, is er denk niet zo veel aan de hand

maar voor de zeker heid kan je ook de VK bellen, dan kunnen zij je misschien vertellen wat het is :slight_smile:

Ik had ook erg last van steken e.d. vooral als ik opstond of draaide in bed. Was idd een groeiende baarmoeder en dan vooral de banden die mee opgerekt worden.

Ik snap je twijfel, maar waarschijnlijk helemaal niks om je zorgen over te maken, gewoon een groeiende buik :inlove: En als de twijfel blijft, gewoon je vk bellen hoor

Ik heb dat in het begin gehad, heb hele controle gehad (kans op eitje in de eileiders nog enz.), maar inderdaad, de baarmoeder die (erg vroeg) groeiden.

Bij de eerste voel je dat juist…

Ok, tnx voor de reacties!

In het begin had ik wel een zeurende pijn in de onderbuik.

Dat was enkele weken verdwenen, en nu terwijl ik 10.5 week ben heb dus die steken.

Maar ik ga maandag naar de VK. Ik zal dan wel zien of het allemaal goed is.

Die steken heb ik ook gehad. Soort van bliksemschichtachtige praktijken. Ineens daar van boven naar onder of van links naar rechts en dan weg. Was een goed teken zei de vk tegen mij :-*

Ja precies Cees! En soms ook zo weer weg.