stef stuntpiloot

Ik twijfel of ik het spel `stef stuntpiloot´aan zal schaffen voor sinterklaas. Het ziet er leuk uit. Maar als ik google op recensies kom ik vrijwel alleen maar reacties tegen van studenten die het spel gebruiken als een soort zuipspel :think: En daar is het niet voor bedoeld :mrgreen: . Mijn kinderen zijn 5 en 7. Heeft iemand dit spel voor zijn/haar kinderen en hoe vinden zij het?

jah, een leerling in mijn klas nam het spel vaak mee met speelgoedmiddag, het was een klapper. Om de beurt mocht hij iemand kiezen en die en hij weer een zodat het er vier waren. Iedereen wilde altijd!!

Een klapper noemden we het spel! wat nou het eigenlijke doel was heb ik nooit zo begrepen, maar de kinderen vonden het in elk geval leuk.

was groep 2.

bedenk nu dat samen plezier ook een gaaf doel is om te hebben!

wij gebruiken het voor beide doelen :angel: Nou ja, we spelen het ook wel 's avonds laat met vrienden na een borrel

Het is echt heel leuk voor kinderen. Ze zijn er hier allemaal gek op.

Vooral papa :wall:

Het is een Fantastisch spel!! Voor zowel kinderen als ouderen. Wij stuiteren met zijn allen om de tafel!

Leuk om te lezen, heb hem ook net gekocht!

vrienden van ons hebben het en onze kinderen vinden het altijd leuk om te spelen :thumbup: .

En ach, dan heb je direct een spel dat heel lang mee gaat blijkbaar :lol: .

onze speel-o-theek heeft het en daar is het ook een hit. wordt heel veel uitgeleend :thumbup:

als het ter plekke wordt gespeeld merk ik wel dat de kinderen (vooral jongens) er behoorlijk hyper van worden.

dat je het ook als drinkspel kunt gebruiken wist ik niet :lol:

ach, zo brengt het dubbel z’n geld op :wink:

Ik kan je nog geen antwoord geven.

Ik heb hem gekocht voor Sinterklaas voor de oudste (4,5).

Dus na 5 december kan ik het je laten weten… :shifty: