Steek in lies, symptoom?

Ik heb sinds een aantal dagen na mijn eisprong een steek in mijn rechterlies. Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD en heb al lange tijd een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, sinds vandaag zere borsten en steken in mijn hoofd en ben 's avonds snel moe (had ik eerder niet). Maar weet iemand wat die steek in mijn lies kan betekenen?

Groet,

Marloes

Kan iets betekenen, maar hoeft niet !

Ik was ook snel moe, last van mijn borsten, duizelig…

Maar ben vandaag toch ongesteld geworden, vind ik niet zo erg, want ik was gestopt met de pil en had nog geen normale menstruatie gehad.

Ik zou gewoon even wachten tot je NOD was, ben je daarna nog niet ongesteld, dan ff testen. Wel spannend !

Succes

Ik vind het zeker spannend…

Ik hoop dat het wel raak is, maar ja, dat is altijd maar afwachten…

Volgende week weten we meer!

t kan wel…

ik had dat ook heel erg toen ik zwanger was van mijn dochtertje. heb er zelfs een collega mee voor de gek gehouden. die vroeg toen de tijd of ik zwanger was. ik nee, ben ongesteld omdat ik zo’n pijn had…:wink:

terwijl ik net een dag wist dat ik zwanger was…

ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dank je wel!! Vandaag is mijn NOD, maar tot op heden nog niets te bekennen…

Die steek zit er nog wel en af en toe heb ik last van misselijkheid (twee keer toen ik in de auto zat, voorin, terwijl ik daar nooit last van heb… en gistermiddag voor het middageten). Verder zijn mijn borsten af en toe gevoelig, maar het voelt allemaal heel anders dan tijdens een ‘gewone’ ongesteldheid… :pray: :pray: :pray:

Nou het klinkt geweldig…

Wanneer ga je testen ?

Soms helpt vroeg testen weleens, maar soms ook niet !

Heeelll veel succes, ik duim voor je !

Als de :evil: :evil: :evil: vandaag niet verschenen zijn, koop ik vanmiddag een test. Ik ga dan morgenochtend testen. Ik vind het erg spannend en ben heel benieuwd.

Ik hou jullie op de hoogte!!

ik ehb heel vaak last van steken in mijn achteronderrug en in mijn lies.

Tot zover kan ik niet zeggen dat het wat heef tuitgewerkt.

En Marloes ?

Laat ons niet te lang in spanning !

Ik heb gistermiddag getest, helaas negatief. Maar tot op heden nog geen :evil: :evil: :evil: , dus heb nog hoop. Die steek zit er ook nog, dus…nog steeds afwachten.

Spannend!!!

Helaas, gisteravond zijn ze toch gekomen :evil: :evil: :evil: …

Op naar de volgende ronde!

Succes allemaal!

Nog even een vraagje…

Nu ik gisteravond ongesteld ben geworden, telt gisteren dan als de eerste dag van je menstruatie of begin je vandaag te tellen?

Marloes,

Jammer ! :-*

Wanneer je wat bloed verliest kun je van je menstruatie uitgaan. Bij mij begon de eerste dag niet zo veel, daarna wel, dus ik ging van de eerste dag uit.

Dank je! Ik zal m’n banner aanpassen en hopen dat deze ronde meer geluk brengt!