ik ben vorige week naar het ziekenhuis geweest omdat ik zon erge buikpijn had weeen… ik hoefde niet te blijven want ik had geen ontsluitingsweeen, ik moest het wel heel rustig aan gaan doen…
die week ben ik thuis gebleven en donderdag ben ik nog een keer terug gegaan met erge buikpijn ook toen geen ontsluiting.
Maar ik blijf zon erge buikpijn houden en ik pijnstillers helpen helemaal niks net als een kruik en een warm bad niks helpt…ben vanaf gisteren halve dagen gaan werken…
dus werk nu drie halve dagen…heb vandaag weer een halve dag gewerkt en dat gaat net met de pijn al zal ik dan wel nu heel de middag met buikpijn op de bank liggen…het straalt uit naar mijn rug.
iemand een idee waar dan van kan komen en ook iemand misschien ervaring die ook heel veel buikpijn heeft gehad en waar het aan lag…
want zo houd ik dat toch niet vol tot mijn bevalling?
loop ook in het ziekenhuis in maasstricht en veldhoven omdat ons kindje te klein is en mis een botafwijking heeft
Ik zou in ieder geval even niet meer gaan werken als ook na een halve dag werken al pijn hebt. Rustig aan doen, zo min mogelijk tillen. Heb je geen blaasontsteking? Of bekkeninstabiliteit? Ik noem maar wat hoor weet het ook niet.
Sterkte ermee en ik hoop dat de buikpijn snel afneemt wat idd nog een paar weken zo door gaan is erg vermoeiend en onzeker voor je.
gr Leonie
Ik ben vorige week twee keer op blaasontsteking getest en had het beide keren niet…
bekkeninstabiliteit is het ook niet heb menstruatiepijn en dan echt in vlagen…
echt super vervelend…
Bandenpijn??
Hebben ze je nieren nagekeken?
Ik kreeg met 17 weken krampen (buikpijnen) en we dachten dat de bevalling was begonnen… ik ben uiteindelijk een week opgenomen geweest.
Ze noemden het koliekpijnen van gestuwde nieren… helaas nu ook gestuwde bloedvaten erbij dus voorlopig bijft het hier feest…
Ik heb dan ook dagelijks pijn en daarbij pijnaanvallen, ik moet rustig aandoen en mag eigenlijk het liefst niets doen maar ja dat gaat niet als je 2 kleine kindjes heb rondrennen…
Heel veel sterkte meid :hug: :hug: :hug:
Bedankt voor jullie reacties…bandenpijn heb ik ook als ik lang heb gelopen maar dat is het niet… en de nieren…Het is echt menstruatiepijn met vlagen en tussendoor is het echt helemaal weg…Dan kan ik ook gewoon weer alles doen. Maar als ik eenmaal die pijn heb kan ik niets. zelf denk ik toch iets van voorweeen, oefenweeeen of indalingsweeen dan ofzo. Ik hoopte alleen dat er nog iemand was die me gerust kon stellen die dat ook had gehad maar dan niet tot de bevalling
Ik heb wel met vlagen zo’n soort aanhoudende menstruatiepijn gehad, maar dan niet zo heftig als jij. Bij mij kwam het volgens mij omdat mijn buik in die weken een flinke groeispurt maakt.
Oefenweeën houden steeds maar kort aan (tot max 1 minuut?) en je kunt je buik dan hard voelen worden. Indalingsweeën voel je meer vaginaal (stekend / kramperig gevoel).
Als je het niet vertrouwd gewoon weer je VK bellen. Hebben ze je urine op kweek laten zetten (uitslag na 48 uur)? Da’s wel belangrijk hoor; alleen zo’n stickje dopen is tijdens je zwangerschap niet betrouwbaar.
Bedankt voor je antwoord hupsakee… nee ze hebben mijn urine nog niet op kweek gezet. Ik moet woensdag weer terug voor een extra echo bij de gyn en zal het dan nog een keer aangeven dat ik dit niet vol houd tot aan het einde van mijn zwangerschap. Vandaag gaat het toevallig goed maar morgen kan het goed weer zijn dat ik het niet uit houd van de buikpijn…
@shirley wrote:
Bedankt voor je antwoord hupsakee… nee ze hebben mijn urine nog niet op kweek gezet. Ik moet woensdag weer terug voor een extra echo bij de gyn en zal het dan nog een keer aangeven dat ik dit niet vol houd tot aan het einde van mijn zwangerschap. Vandaag gaat het toevallig goed maar morgen kan het goed weer zijn dat ik het niet uit houd van de buikpijn…
Ik zou gewoon vandaag nog even bellen hoor. Anders moet je het hele weekend door. En dan kun je misschien meteen wat urine inleveren. Stel dat het toch je blaas is, dan moet je daar niet te lang mee blijven lopen.