steeds eisprong na pregnyl?

jippie daar dacht ik ook al aan dat we naar dezelfde gingen :think: maar ik heb verder nog geen behandelingen gehad alleen met clomid en prygnyl misschien is dat het verschil?

ik heb net met het ziekenhuis gebeld en ik heb zeker wel een eisprong gehad omdat er wel wat heeft gezeten maar dat het vroegtijdig is afgestorven :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

daardoor blijft mijn ongesteldheid ook langer weg als het na het weekend nog niet terug is mag ik maandag bellen voor nieuwe medicijnen

Hoi Roosje,



Aan de ene kant goed nieuws dat je wel een eisprong hebt gehad. Aan de andere kant erg vervelend om te horen dat er blijkbaar dus wel zwangerschaps-activiteit was, maar dat het niet doorgezet heeft. Ik heb dat zelf ook drie keer gehad… Op zich wel mooi dat er dus wel iets gebeurt, maar je hebt er ook weer helemaal niks aan omdat het niet in een zwangerschap geresulteerd heeft. Heel veel sterkte & ik hoop de volgende keer op beter nieuws! :hug:



Groetjes,

Jippie

oei, roosje, niet zo’n plezant nieuws hé.

kheb dat ook gehad en herinner mij nog perfect hoe ik me voelde.



ik duim voor je meid en hoop dat je erg snel een goeie zwangerschap mag tegemoed gaan.



Jippie, is idd 1500IE. bij ons ook hoor, kweet niet waari k die 5000 vandaan haalde… :think: