steeds een licht streepje...

Wie o wie herkent dit?

Twee dagen voor mijn NOD testte ik positief, weliswaar met een heel licht lijntje. Maar nu ben ik 5 dagen verder en heb elke dag (soms zelfs meerdere malen :oops: )getest. De streepjes zijn helaas allemaal net zo licht als de eerste test…

Vanochtend leek hij me zelfs nog iets lichter dan de andere keren :frowning:



Het hCG móet toch meer worden?



Ofwel; ben ik zeker van een naderende miskraam of zijn er dames die dit herkennen met een leukere afloop?



(Ik heb trouwens nog geen bloedverlies gehad, maar voel me ook niet echt zwanger meer helaas.)

Oh wat vervelend. Kan je geen duidelijheid geven Heb je verschillende merken testen gebruikt of steeds dezelfde? Anders zou ik via de huisarts bloed laten prikken ofzo.

Hoop dat het gewoon goed zit voor je!

Ik heb steeds Kruidvattesten gebruikt. Op mijn nod heb ik ook de digitale geprobeerd, maar die gaf ‘niet zwanger’ aan. Op het teststrookje stonden toen wel 2 streepjes.

Vanochtend was ik bij de huisarts en die zei dat bloedprikken nu net zo duidelijk was als een urinetest en dat ik over een dag of 3 maar weer moest testen.

Nou veel suc6 met afwachten! Maar voor nu ben je in ieder geval zwanger! Gefeliciteerd hoor!

beebiebeer, spannend zeg…



1 ding, van die 2 streepjes van de digicb moet je niet van uit gaan! dat zegt helemaal niks namelijk, staat ook in de handleiding…

@beebiebeer wrote:



Het hCG móet toch meer worden?



Ofwel; ben ik zeker van een naderende miskraam of zijn er dames die dit herkennen met een leukere afloop?



(Ik heb trouwens nog geen bloedverlies gehad, maar voel me ook niet echt zwanger meer helaas.)




Dat dacht ik dus ook dat HCG meer moet worden. Hier dus het omgekeerde, ik had woensdag een hele lichte posi test, woensdagavond bruinverlies, de dagen daaropvolgend stolsels verlies, maar vandaag ineens een duidelijkere positest.



Dus ik snap ook niet meer wat HCG nu met een test behoord te doen :?

@beebiebeer wrote:

Ik heb steeds Kruidvattesten gebruikt. Op mijn nod heb ik ook de digitale geprobeerd, maar die gaf ‘niet zwanger’ aan. Op het teststrookje stonden toen wel 2 streepjes.

Vanochtend was ik bij de huisarts en die zei dat bloedprikken nu net zo duidelijk was als een urinetest en dat ik over een dag of 3 maar weer moest testen.




Hier dus ook precies het zelfde, ik moet volgende week terugkomen als de test nog posi is, licht of niet, dan daar een test doen en als die posi is dan een echo.

Jeetje Marieke, wat raar en spannend zeg. Zouden het er misschien 2 geweest kunnen zijn?



Vanaf welk moment kun je iets op een echo zien eigenlijk? Ik dacht een week of 6 ofzo?

wees niet te vroeg blij marieke. als je stolsels hebt verloren kan het kindje weg zijn. het hcg blijft na een miskraam nog een hele poos in je lijf. afhankelijk van hoe zwanger je was soms zelfs twee maanden. ik hoop natuurlijk dat alles goed met je is.



ik had vanmorgen zo’n vage test. alleen een randje en dat werd ook steeds lichter. het is een clearbluetest. iemand ervaring? ik denk dat ik tussen de 15 dagen en 3.5 weken over tijd ben maar ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is geweest aangezien ik veel stress heb gehad kan die weken later zijn gekomen. misschien ben ik dan nog maar een paar daagjes over tijd of zelfs nog niet. dit is de eerste test die ik heb gedaan.

Diana ik denk nog steeds dat ik een miskraam heb gehad hoor, ik ben ook niet blij voordat ik een echo heb gehad en bevestigd dat ik alsnog zwanger zal zijn.

ik hoop voor je dat alles goed is!

Thnx, hoop dat jij ook snel meer duidelijkheid mag hebben net als Beebiebeer.

Helaas…ik heb al de hele dag rugpijn.

Dat had ik ook bij de vorige miskraam. En ik ben al wat roze ‘prut’ verloren. Verwacht dat het feest vannacht weer gaat losbarsten :frowning:



Lichte streepjes zijn dus géén goed teken (in mijn geval).



Marieke, hoe is het met jou?

:hug: :hug:



Hier gaat het wel, streepje op test is minimaal nog, wel nog steeds misselijk en duizelig.

Marieke en Beebiebeer :hug: had gehoopt dat een knuffel bij jullie beiden niet meer nodig was…



Nienke

:hug: :hug: :hug:

Wat vervelend voor jullie !

:hug: