stay calm dad

ik weet eigenlijk niet of ik deze nu hier moet neerzetten of niet, t is een link naar een opname van een vijfjarig meisje in amerika dat een 911 telefoontje pleegt omdat haar vader pijn op de borst heeft en zelf niet kan praten

t is dus ergens misschien iets voor uit de media

maar omdat het hier om een vijfjarige gaat en vooral om de manier waarop die kleine praat en wat ze zegt plaats ik hem toch hier…t is namelijk wel echt kleuterpraat



http://www.maniacworld.com/stay-calm-dad.html

Ik had hem vanmiddag ook gezien.

Echt geweldig!!!

ooooooooh…



Wat goed…



En wat mij er aan doet herrinneren dat ik ook echt mijn kinderen moet leren wat te doen als dit hier gebeurt… :angel:

Wat goed zeg!

:inlove: :inlove: :inlove:

@Zeemeermin wrote:

Dit ontroert me echt!

Fantastisch wat ze daar heeft gedaan. Hoe is het met de vader afgelopen? Weet iemand dat?




in de introductie werd gezegd dat alles goed was afgelopen

Geweldig filmpje!!!

echt top :thumbup:

Super! :thumbup: :inlove:

wow wat goed van haar ! en hoe schattig !! :inlove:

wauw wat goed. Zit er zelf ook weleens aan te denken om mijn dochter te leren wanneer ze 112 moet bellen… maar ik denk dat ze het dan ook voor de lol gaat doen.

Net als de noodknop op de deur, hebben we ook uitgelegd maar wilde ze ook al voor de lol gaan indrukken.

Wat ontroerend…

Zit hier met tranen in mijn ogen en een smile op m’n gezicht.

Dit ontroert me echt!

Fantastisch wat ze daar heeft gedaan. Hoe is het met de vader afgelopen? Weet iemand dat?

@Fietje wrote:

@Zeemeermin wrote:
Dit ontroert me echt!

Fantastisch wat ze daar heeft gedaan. Hoe is het met de vader afgelopen? Weet iemand dat?




in de introductie werd gezegd dat alles goed was afgelopen




Oooh hahaha, tja… val ik weer door de mand. Mijn engels is niet zo fantastisch!